Skip to main content

Tietyt nauhoitukset nykii ja pätkii?

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Miten on mahdollista että tietyt nauhoitukset pätkii, vaikka muut kanavat ja nauhoitukset toimivan ok?

Sunnuntaina nauhalta katsottu viidakon tähtöset ja diili ohjelma pätkii niin että ei voi katsoa. Uudelleen ajastettu tähtöset pätki myös.

Mutta tallennettu amazing race toimi hyvin, eikä "live" tv pätkinyt.

Vaativatko nuo eri kokoista kaistaa vai mikä on.

ADSL (24MT) ja boxin buuttailu ei auttanut yhtään. Boxi siis on verkkoon tallentava perus boxi.

7 kommenttia

  • May 28, 2012
Hei Kolmastunnus

Oletko ollut yhteydessä vikapalveluumme? Mikäli et vielä ole niin voisit tehdä vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeemme kautta. Tarkenna lisätiedot kenttään tiedot ongelmallisista tallenteista, mihin aikaan ovat tulleet, ohjelman nimi ja kanava.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella.

  • May 28, 2012
Marko- kirjoitti:
Hei Kolmastunnus

Oletko ollut yhteydessä vikapalveluumme? Mikäli et vielä ole niin voisit tehdä vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeemme kautta. Tarkenna lisätiedot kenttään tiedot ongelmallisista tallenteista, mihin aikaan ovat tulleet, ohjelman nimi ja kanava.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella.


Copy / paste vastaus *.* ?

  • May 28, 2012
Hei Kolmastunnus

Ikävä kyllä antamillasi lähtötiedoilla en pysyty antamaan vastausta missä ongelma voisi olla. Tarvitsisimme hieman lisätietoa jotta voimme selvittää mistä on kyse.

Tästä syystä vikailmoituksen jättö on siis suotavaa mikäli palvelussa esiintyy kuvailemaasi häiriötä. Palvelupyyntö lomakkeella kysytään tarvittavat tiedot jotta voimme lähteä selvittämään asiaa.

  • May 28, 2012
Meillä ennen 19.5 tallennetut ohjelmat maikkarilta, subilta ja avalta nykii todella häiritsevästi. Uudemmissa nauhotuksissa tätä en ole huomannu, mutta nuo entiset katsois mielellään ensin pois. Buuttasin boksinkin, eikä tilanne muuttunut miksikään. Reealiajassa ei ole ollut ongelmia ja netti on toiminut ihan ok.

  • May 29, 2012
Hei Lady_Leonie,
Suosittelen tekemään asiasta ilmoituksen Tekniseen Asiakaspalveluumme Markon ohjeiden mukaisesti.

  • June 2, 2012
Lady_Leonie kirjoitti:
Meillä ennen 19.5 tallennetut ohjelmat maikkarilta, subilta ja avalta nykii todella häiritsevästi. Uudemmissa nauhotuksissa tätä en ole huomannu, mutta nuo entiset katsois mielellään ensin pois. Buuttasin boksinkin, eikä tilanne muuttunut miksikään. Reealiajassa ei ole ollut ongelmia ja netti on toiminut ihan ok.



Mulla on tämä ihan sama vika. Ja nyt sitten 30.5. tulleen päivityksen jälkeen alkoivat samojen kanavien 19.5.-30.5. tallennukset nykimään.

  • June 4, 2012
Hei Daemon_TV

Suosittelen sinulle samaa kuin Lady_Leonie:lle. Vikailmoituksen kautta asiaa saadaan tutkittua tarkemmin. Soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön saamme kerättyä tarvittavat lisätiedot vikailmoitukselle.