Yritin tuossa tehdä tilausta liittymästä mutta eipä onnistunut... verkkopankissa tapahtuneen henkilöllisyyden tunnistamisen jälkeen seuraavalla sivulla oli osoitetietoni täytetty automaattisesti ilmeisesti HETU:n perusteella. Ihan kiva mutta kyseiset osoitetiedot vaan ovat noin 15 vuotta vanhat!
- Miksi osoitetietoja ei voi muuttaa kyseisellä sivulla?
- Mistähän rekisteristä kyseiset tiedot tulevat, ilmeisesti jostain soneran sisäisistä? Miksi noissa rekistereissä säilötään 15 vuotta vanhaa tietoa ?
Sivu 1 / 1
Ilmeisesti järjestelmä tunnisti henkilötunnuksesi perusteella jonkun ikivanhan asiakkuutesi, josta osoite lomakkeelle tulee. Jos sinulla ei uudempia asiakkuuksia ole, on hyvin mahdollista että järjestelmästämme löytyy tietosi noinkin pitkän ajan takaa.
Tilaussivu on kieltämättä sen verran kankea, että osoitetta ei itse pääse muuttamaan. Asiasta on laitettu palautetta eteenpäin sivuston ylläpidolle.
Tässä tapauksessa sinun kannattaa tilata liittymä maksuttomasta myyntipalvelunumerostamme 0800 133133.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Tilaussivu on kieltämättä sen verran kankea, että osoitetta ei itse pääse muuttamaan. Asiasta on laitettu palautetta eteenpäin sivuston ylläpidolle.
Tässä tapauksessa sinun kannattaa tilata liittymä maksuttomasta myyntipalvelunumerostamme 0800 133133.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.