Skip to main content

Tilaamani laajakaista kytketty, mutta ei toimi

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Hei!

Minulle tuli 1.4 tekstiviestitse ilmoitus että 10 megan valokuituni on kytketty, mutta edelleen menee internet ainoastaan Soneran rekisteröitymissivuille. Mikä tässä nyt mättää? Aikaisemmin huoneistossa on internetin virkaa toimittanut 100 megan valokuitu vuokraisännän puolesta. No sen nyt loputtua tilasin siis tämän 10 megan valokuidun ja oletin että tässäkään ei mitään erilistä modeemia tarvittaisi. Yhteys nyt ei vaan tunnu pelittävän.
Vinkkejä?

3 kommenttia

  • April 8, 2014
Hei cpkice,

Onko sinulla tiedossa liittymän tilausnumeroa, asiakasnumeroa tai liittymänumeroa? Jos jokin noist löytyy, niin lisäätkö sen tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.

  • April 8, 2014
Kävin lisäämässä liittymänumeron profiiliin.

  • April 9, 2014
Hei cpkice,

Tuossa on mahdollisesti asentajan kytkentävirhe tullut. Meidän päästämme linja on ylhäällä, mutta modeemi ei ole IP-osoitetta hakenut tältä liittymältä vielä kertaakaan.

Olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin voidaan vielä varmistella että reagoiko linja modeemin irroitukseen ollenkaan. Näin voidaan varmistaa että kyseessä on varmuudella ristiinkytkentä.