Hei,
olen ollut Soneran laajakaista-asiakas 5.2012 alkaen (10/2M). Taloyhtiöni on tehnyt sopimuksen Soneran kanssa, jonka mukaan minun piti saada valokuidun (10M/10M), ja jonka hinta sisältyisi taloyhtiön perimään vastikkeeseen. Tiedotettiin, että mikäli olen jo Soneran ADSL-asiakas, liittymäni siirretään automaattisesti uusittuun verkkoon, ja 19.2.2014 alkaen kuukausimaksu on jatkossa liitetyn taulukon mukainen (eli tässä tapauksessa 0€/kk.). Varmuuden vuoksi kyselin puhelimissa asiakaspalvelusta, onko asia kunnossa ilman mitään asioimista, vastaus oli että on.
Kaikki meni hyvin, netti toimi, uusi sopimus tuli postissa, laskut loppuivat helmikuun jälkeen, mutta 4.6. tuli kuitenkin lasku maalis- huhtikuun ajalta Sonera Kodin Netti Teho (50-100M) -palvelusta. Kun kyselin asiakaspalvelusta, kävi ilmi, että ”vahingossa” minulle laitettiin tämä palvelu, vaikka itse en ole tilannut sitä. Tarkistin uuden sopimuksen, ja tosiaan siellä lukee tämä nopeus. Käytön aikana en ole huomannut eroa, koska käytän nettiä kotona ihan vain perusasioissa. Kävin henkilökohtaisesti asiakaspalvelupisteessä, pyysin soittopyyntöä, ja loppujen lopuksi 7.6. sain perumaan palvelua, jonka en ole koskaan tilannut.
Kysymykseni on siis se, pitääkö minun oikeasti maksaa näistä kuukausista?! Ja jos niin, onko minulla oikeus saada rahani takaisin?
Vielä kerran: minä en ole tilannut mitään. Ei ole mitään todistusta olemassa tilauksesta (ei ole edes allekirjoitusta sopimuksessa, kun se tehtiin automaattisesti), sain kuitenkin palvelun, jota en ole käyttänyt ja jota en tarvitse.
Kiitos,
elbee
tilaamaton palvelu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.