Skip to main content

tilaamattomien kanavapakettien laskutus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Minulta on 3 kk ilmaisen jakson jälkeen alettu perimään kolmen lisäkanavan hintaa ilman, että olen koskaan ilmaissut kiinnostusta katsella tai tilata kyseisiä kanavia. mm Disney on aivan turha, kun kotona ei ole lapsia. Asiakaspalvelu ei vastaa eikä ota yhteyttä eikä netissäkään pääse antamaan palautetta muutakin keskustelupalstalle. Yhden kerran asiakaspalvelu soitti, mutta silloinkin kieltäydyttiin palvelemasta, kun kerron, että minulla on kolme samanaikaista häiriötä (netti ei toimi, TV-kuva pätkii, virheellinen laskutus). Haluan välittämästi irtisanoutua kaikista lisäkanavista ja palvelusta IP-TV:hen liittyen.

1 kommentti

  • April 5, 2011
Tarjoukseen sisältyneet kanavapaketit pitää tosiaan erikseen irtisanoa, mikäli niiden tilausta ei halua jatkaa maksuttoman ajan jälkeen. Muutokset eivät onnistu keskustelupalstan kautta. Asiakaspalveluun saat yhteyden puhelimitse, jättämällä Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta tai tekemällä ajanvarauksen. Palvelupyynnön jättämistä varten tarvitset laajakaistaliittymäsi tunnuksen ja salasanan.