Hei!
Minulla on laajakaista extra 100/10 ja olemme muuttamassa remontin takia ainakin 3 kuukaudeksi naapuriin. Mikä on helpoin tapa toimia tässä. Tuleeko sonera millään tapaa vastaan näissä vai onko todellakin maksettava siirtomaksu takaisin muutonyhteydessä koska yksi muutos vuodessa on vain mahdollinen ? Sulkeminenkaan ei ole järkevää koska kuitekin sulkukuukausista syntyy kuukausimaksua yhtä paljon kuin muutosta toisen kerran vuodessa. Suljetun kuukauden maksu on mielestäni mielivaltainen ???! Ehtotuksia vai pitäneekö alkaa itse kikkailemaan tahi vaihtamaan kenties palvelun tarjoajaa, koska ei tuo welhokaan huonompi vaihtoehto nopeuksineen nykyisin ole ?
Sivu 1 / 1
Liittymän siirto eri osoitteeseen on maksutonta kerran kalenterivuoden aikana. Muista kalenterivuoden aikana tehdyistä siirroista veloitetaan hinnastomme mukainen siirtomaksu.
Suosittelen, että olet muuttoasiasta yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti sen jälkeen, kun muuton ajankohta toiseen osoitteeseen on varmistunut. Näin mahdollinen liittymän siirto toiseen osoitteeseen saadaan vireille ja asiakaspalvelumme kautta pystytään selvittämään mikä on paras ratkaisu tilanteessasi.
Laajakaistaliittymän muutosta voi ilmoittaa myös tällä sivullamme olevalla lomakkeella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Suosittelen, että olet muuttoasiasta yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti sen jälkeen, kun muuton ajankohta toiseen osoitteeseen on varmistunut. Näin mahdollinen liittymän siirto toiseen osoitteeseen saadaan vireille ja asiakaspalvelumme kautta pystytään selvittämään mikä on paras ratkaisu tilanteessasi.
Laajakaistaliittymän muutosta voi ilmoittaa myös tällä sivullamme olevalla lomakkeella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.