En ole ennestään soneran asiakas.
Tilasin viime viikolla torstain ja perjantain välisenä yönä soneralta Kodin Netti Teho 100 Mbit/s laajakaistan ja VDSL2 modeemin.
Tilaus näytti menevän läpi mutta tämän jälkeen en ole saanut minkäänlaista tilausvahvistusta, en sähköpostiin enkä postiluukkuun. En myöskään pysty luomaan käyttäjää oma soneraan.
Onko tilaus ylipäätänsä mennyt läpi?
Mieluummin en rupea henkilötietojani yleiselle forumille kirjoittamaan jos ei tarvetta, mutta näette varmaan ainakin nimeni profiilistani.
Sivu 1 / 1
Hei jesse89,
Tänne foorumille ei tosiaan kannata julkisesti tietoja laittaa näkyville. Olisikohan sinulla Facebook tiliä käytössä? Jos on niin voisit laittaa meille sitä kautta yksityisviestiä, niin voidaan tuota tilausta tarkistella?
Toinen vaihtoehto olisi sitten ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse.
Tänne foorumille ei tosiaan kannata julkisesti tietoja laittaa näkyville. Olisikohan sinulla Facebook tiliä käytössä? Jos on niin voisit laittaa meille sitä kautta yksityisviestiä, niin voidaan tuota tilausta tarkistella?
Toinen vaihtoehto olisi sitten ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.