tilasin liittymän loppuviikosta.kuinka pian kortti postitetaan ja pianko liittymä on käyttövalmis?
Sivu 1 / 1
Kerrotko vielä lisätietona minkä liittymän olit tilannut? Jos kyse oli Liikkuva Laajakaista nettitikku-liittymästä, kerrotko vielä minkä mokkulalaite tilaukseen kuului?
Voimme yllä olevilla lisätiedoilla selvittää asiaa tarkemmin ja antaa paremman arvion toimitusajasta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Voimme yllä olevilla lisätiedoilla selvittää asiaa tarkemmin ja antaa paremman arvion toimitusajasta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
tekstaripaketin matkapuhelimeen.olen ilman liittymää siihen asti että uusi alkaa toimia
niin että jos siihen sais vastauksen pikaisesti....
Uuden matkapuhelinliittymän sim-kortin pitäisi normaalitilanteessa saapua asiakkaalle muutamien päivien sisällä tilauksesta.
Matkapuhelinasiakaspalvelumme kautta liittymäsi toimitustilanne pystytään tarkistamaan liittymäsi tiedoilla tarkemmin, joten asiasta kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä suoraan matkapuhelinasiakaspalveluumme, 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Matkapuhelinasiakaspalvelumme kautta liittymäsi toimitustilanne pystytään tarkistamaan liittymäsi tiedoilla tarkemmin, joten asiasta kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä suoraan matkapuhelinasiakaspalveluumme, 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
että kun nyt sain sim-kortin joka ei kuitenkaan vielä ole auki ja siitä pitäisi tulla viesti että milloin liittymän kortti pitää asentaa mutta mitäs kun mulla ei nyt liittymää käytössä niin en voi teiltä vastaanottaa tekstivistiä uuden liittymän avaamisesta.mulla käytössä vain tavallinen kirjeposti ja sähköposti.en edes saa omille sivuille rekisteröidyttyä kun ei ole puhelinta eikä liittymää käytössä. minulle pitäisi aueta siis minun sonerann tekstaripaketti
kovin on hidasta tämä teidän vastaaminen
Voit ensiksi testata onko uusi matkapuhelinliittymäsi jo aktivoitunut käyttöön.
Jos liittymä ei kuitenkaan vielä ole aktiivinen, ainoa keino selvittää asiaa on olla yhteydessä puhelimitse matkapuhelinpuolen asiakaspalveluumme tai tiedustella asiasta esimerkiksi paikallisen Sonera Kaupan kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos liittymä ei kuitenkaan vielä ole aktiivinen, ainoa keino selvittää asiaa on olla yhteydessä puhelimitse matkapuhelinpuolen asiakaspalveluumme tai tiedustella asiasta esimerkiksi paikallisen Sonera Kaupan kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.