Skip to main content
Hei tilasin n.1vk sitten S5 ja sivuillanne näytti olevan tieto, että kyseistä laitetta on varastossa ja toimitus on 2-7pv. Onko tietoa onko laite mahdollisesti lähtenyt jo?
Hei Murrikus !

Lisääthän tänne asiakasnumerosi, niin katsotaan missä vaiheessa tilaus menee. Tilausnumerolla tai viitenumerolla löydämme tilauksen myös.
Laitoin tilaukseeni isäni sähköpostiosoitteen. Mutta hän ei pääse kirjautumaan sisään unohdettuaan salasanansa. Joten emme tiedä tilausnumeroa, sen takia käännyin tänne kyselemään, että onko jotenkin muuten mahdollista tiedustella.
Hei Murrikus !

Tilaus näkyy myös Omilla Sivuilla. Kirjautuminen Sonera Tunnuksella, jonka saa näppärästi luotua verkkopankkitunnuksilla. Mutta tähänkin tarvitaan tilausvahvistuksessa oleva koodi.
Jos isälläsi on Soneran sähköposti, niin sen salasanan saa tilattua täältä:
https://www4.sonera.fi/aureg/forgottenPassword/
Elikkäs, koska isäni tunnistautui verkkopankki tunnuksilla, ja nyt jälkikäteen hän tekisi tänne niillä tunnuksen, näkisikö hän sitten niille verkkopankki tunnuksilla sen tilauksen?
Vai pystyttekö tilauksen katsomaan nimen avulla?
Hei Murrikus !

Omilla Sivuilla pääset tilauksen näkemään liittymän tiedoissa, jos laite on tilattu liittymään - ei siis Sonera Rahoituksella. Eli siellä kannattaa käydä kurkkaamassa. Nimellä voidaan toki yrittää etsiä, mutta saattaa saman nimisiä asiakkaita meillä olla useampi.
Kaikkein helpoiten tämä kävisi siten, että isäsi selvittäisi mistä saisi sähköpostiinsa uuden salasanan ja sitten voitte tilausnumeron käydä sieltä tarkistamassa.
Markku Orava nimellä. Viime viikolla tilattiin, pelkkä laite ei liittymää. Jos voisitte yrittää sen katsoa. kiitoksia etukäteen
Hei Murrikus !

Nimellä en onnistunut löytämään. Jos isälläsi löytyy Soneralta muita liittymiä tai palveluita, niin tänne asetuksiin voi lisätä asiakasnumeron tai liittymänumeron (ilman ensimmäistä nollaa), niin se auttaisi kovasti selvittelyä.
Tämä oli ensimmäinen tilaus suoraan soneralta, muuten olemme tilanneet aina tele finlandilta. Mutta numero on *******
Hei Murrikus !

Piilotin tuon sinun numerosi, niin ettei se näy muille käyttäjille.
Viimeinen tilaus, joka on tehty, näkyy täällä maaliskuulta. Eli viime viikon tilausta en onnistunut löytämään. Tilaus kannattaa siis tehdä vielä uudelleen, koska se ei jostain syystä (esim. avoimet laskut) ole perille asti tullut.

Vastaa