Eli joskus toukokuussa klikkasin Soneran tuplanetti mainosta / etenin kohti tilausta, tein tilauksen jne.. Nyt, muutaman tuskaisen kuukauden jälkeen, -hämmästeltyäni kohtuuttomia laskuja- huomasin että minulle myytiin ADSL 8/1M sekä Liikkuva laajakaista erikseen? Huomasinpa muuten ensimmäisen (206€) laskun jälkeen, etten ole saanut mitään tositetta kiinteän laajakaistan tilauksesta.
Että mitä asialle voisi tehdä?
Tilasin tuplanetin, sain ihan muuta?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.