Skip to main content

Tilatut maksukanavat eivät näy

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Terve,


Hommasin tossa jokin aika sitten teiltä Viasat gold paketin ja kanavien piti aueta 13.2 (2012), mutta edelleenkään kanavat eivät ole alkaneet näkymään. Toisin sanoen mustaa ruutua koristaa pelkät tekstitykset. Digiboksini tunnistaa kyllä maksukortin, joten sen pitäisi olla ihan oikein kytketty. Olen myös kokeillut korttia useamman kerran laitteesen, hakenut kanavia uudelleen ja resetoinut boxia tehdasasetuksille, useamman kerran.

Digiboksi on myös saanut olla päällä ihan yönkin ylitse, joten ainakin rauhassa kanavat ovat saaneet aktivoitua. Kaikesta huolimatta kanavat eivät kuitenkaan näy.

Käytössäni on Maximum C-3001 CX -merkkinen, ulkoinen digiboxi. Olisi kiva tietää, että missä vika piilee ?

5 kommenttia

  • February 15, 2012
Hei roottorimies,
Käy kurkkaamassa ohjeet ja vinkit-sivulta vinkkejä, jotka voisivat auttaa tilanteeseen. Jos ongelma ei noilla ohjeilla ratkea, niin suosittelen ottamaan yhteyttä Tekniseen Asiakaspalveluumme jotta saadaan kanavat näkymään!

  • February 15, 2012
Hei roottorimies

Digiboksi ei valitettavasti löydy tuettujen laitteiden listalta. Tuettujen laitteiden lista löytyy osoitteesta: http://www.testatutlaitteet.fi/fi/index.html

Koska digiboksia ei löydy tuettujen laitteiden listalta, emme voi taata laitteen toimivuutta. Suosittelemme testaamaan kaapelikorttia toisella laitteella.

  • February 15, 2012
Arttu- kirjoitti:
Hei roottorimies

Digiboksi ei valitettavasti löydy tuettujen laitteiden listalta. Tuettujen laitteiden lista löytyy osoitteesta: http://www.testatutlaitteet.fi/fi/index.html

Koska digiboksia ei löydy tuettujen laitteiden listalta, emme voi taata laitteen toimivuutta. Suosittelemme testaamaan kaapelikorttia toisella laitteella.



Hieman tuota vastausta pelkäsinkin, että oman boxin takia ei toimis.. Yritän päästä mahdollisimman pian testaamaan vielä jollain toisella kaapeliboxilla sitä korttia.

  • February 18, 2012
Noniin, nyt on kokeiltu korttia myös sellaisella boxilla, joka siltä teidän tuettujen laitteiden listaltannekin löytyy. Kyseinen boxi on Humax CX-FOX CII.

Ko. boxia on resetoitu, kanavia haettu uudelleen useamman kerran ja on myös odoteltu tuntikaupalla digiboxi päällä kanavien aukeamista, mutta eipä se vaan tämäkään boxi halua kanavia näyttää.. Kortin kyllä tunnistaa varsin hyvin.

Eli olisikohan vika kuitenkin antamassanne kortissa / muissa teidän systeemeissänne ?

  • February 20, 2012
Hei roottorimies

Hyvä että olet testannut omat laitteesi. Suosittelen että teet vikailmoituksen soittamalla Soneran Vikapalveluun (0206 90101) tai jättämällä palvelupyynnön.