Tilasin 24-megaisen liittymän, ja Sonera hoiti nykyisen liittymäni ilmoituksen nykyiselle palveluntarjoajalleni. Koska osoitteeseeni ei lopulta olisi saanutkaan kuin 8-megaisen liittymän, sovimme asiakaspalvelun kanssa puhelimitse, että liittymän tilaus perutaan. Unohdin kysyä, peruuko Sonera tässä tapauksessa myös nykyisen liittymäni katkaisuilmoituksen, vai täytyykö minun huolehtia siitä itse?
Sivu 1 / 1
Selvitän asian ja vastaan kun saan tiedon.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vaihtotilauksen ollessa kyseessä, Sonera peruu irtisanomisen toiselle operaattorille jos Soneran liittymää ei voidakaan toimittaa.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.