Skip to main content
Kävi pienoinen moka tilatessa. Tilasin siis kaapeli tv kortin ja tilauksen jälkeen tajusin vasta tarkistaa tveeni ja kävikin niin ettei tv tue kyseistä asiaa joten miten voin perua tilauksen ennenkuin se edes käsitellään.
Kannattaa varmaanki ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tai varata soittoaika, niin sulle soitellaan takas 🙂
Hei JoniPiispanen!

Kuten hautjon mainitsikin, muutokset tai tilauksen peruutus onnistuu Asiakaspalvelussamme.

Onko kyse mahdollisesti puuttuvasta kortinlukijasta? Löydät lisätietoa tarvittavista laitteista ja testatutlaitteet.fi -sivustolta. Mikäli tarvitset vuokrattavan CIv1-kortinlukijan, tilaus onnistuu Myyntipalvelustamme, 0800 133133 (ma-pe 8-20, la 9-16.30).
Perun tekemäni tilaukseni puelimitse liittymän numero 040-1516994 .
Moi eki130741! Tarvitsemme tarkempia tietoja, joten otatko yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse 0200 17000 tai Facebookin, Twitterin tai Omien Sivujen kautta.

Vastaa