Nyt pääsi käymään vähän huonosti. Tilasin soneran laajakaistan uuteen vuokra-asuntoon, enkä pääse muuttamaan ennen kuin liittymä on kytketty. Aikaisin mahdollinen asennuspäivämäärä oli 2,5 viikon päästä, joka on liian myöhään. Ajattelin, että voisin tehdä tarvittavat asennukset itse, mutta ilmeisesti se ei ole mahdollista. Nyt haluaisin purkaa sopimuksen.
Tiedän, että olen melko huonossa asemassa, kun sopimuksessa selvästi sanotaan: "Liittymän toimittaminen on asiakkaan suostumuksella aloitettu. Tästä syystä asiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa sopimusta." Olisiko silti mitenkään mahdollista kohtuullisuuden nimissä perua sopimusta ilman "24kk:n sakkoa"? Tein tilauksen vasta eilen illalla, joten luultavasti mitään toimenpiteitä liittymän asentamiseksi ei ole ehditty tekemään, kun asennuspäiväkin on vasta 20.5. Saamani tilausnumero Soneran verkkokaupasta oli: 642823. Toivottavasti jotain on tehtävissä.
t. Tommi
Tilauksen purkaminen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.