Nyt pääsi käymään vähän huonosti. Tilasin soneran laajakaistan uuteen vuokra-asuntoon, enkä pääse muuttamaan ennen kuin liittymä on kytketty. Aikaisin mahdollinen asennuspäivämäärä oli 2,5 viikon päästä, joka on liian myöhään. Ajattelin, että voisin tehdä tarvittavat asennukset itse, mutta ilmeisesti se ei ole mahdollista. Nyt haluaisin purkaa sopimuksen.
Tiedän, että olen melko huonossa asemassa, kun sopimuksessa selvästi sanotaan: "Liittymän toimittaminen on asiakkaan suostumuksella aloitettu. Tästä syystä asiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa sopimusta." Olisiko silti mitenkään mahdollista kohtuullisuuden nimissä perua sopimusta ilman "24kk:n sakkoa"? Tein tilauksen vasta eilen illalla, joten luultavasti mitään toimenpiteitä liittymän asentamiseksi ei ole ehditty tekemään, kun asennuspäiväkin on vasta 20.5. Saamani tilausnumero Soneran verkkokaupasta oli: 642823. Toivottavasti jotain on tehtävissä.
t. Tommi
Sivu 1 / 1
Todennäköisesti tilauksen peruminen on mahdollista. Sinun kannattaa soittaa asiasta asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Etämyynnissä on 14vrk:n palautusoikeus, oli kyseessä sitten Sonera tai joku muu kakkafirma. Tämän määrää Suomen laki, eikä Soneralla ole mitään oikeutta ajaa tässä omilla "sopimusehdoillaan" lain ohi, varsinkaan kun minkäänlaisia toimenpitäitä liittymän toimittamiseksi ei ole edes vielä tehty. Pura äkkiä kun vielä pystyt, nämä asiakaspalvelijat kyllä yrittää vääntää vaikka mustan valkoiseksi, onhan kyseessä provikkapalkka.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.