Skip to main content
Minulla on tuollainen kahden vuoden mittainen sopimus. Miten sen purkaminen onnistuu? On mennyt niin hermo tämän toimituksen kanssa, että haluttaa ihan piruuttaan pistää poikki. Muutin uuteen osoitteeseen, jonne asentamisen ja modeemin välityksen viivästymisen takia sain liittymän kaksi ja puoli viikkoa myöhässä. Tuossa välissä on tullut oltua yhteensä n. 4h asiakaspalvelun jonossa ja revittyä pelihousut useampaan otteeseen. Jumalauta! En koe itseäni mitenkään hermoheikkona ihmisenä, mutta tällä hetkellä vituttaa jo pelkkä Soneran logokin niin paljon, että tekee mieli hajottaa näyttö.
Jos laajakaistaliittymäsi kytkentä on myöhästynyt 2½ viikkoa tavoitepäivästä, sinulla on oikeus saadaa hyvitystä liittymän tulevaan laskutukseen. Asia tulee kuitenkin hoitaa Asiakaspalvelun kautta.

Täältä saa hyviä neuvoja, mutta tämän Keskustele ja kysy - foorumin kautta ei liittymiin tehdä hyvityksiä, muutoksia tai irtisanomisia.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa