Skip to main content

Tilauksesi käsittely on kesken

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Tein puolivuotta sitten tilauksen verkossa, ei kuulunut tilausvahvistusta. parin kuukauden odottelun jälkeen soitin asiakas palveluun missä kerrottiin että tilausta ei ole heille tullut... no tein sen puhelimessa. Neljän kuukaden odottelun jälkeen omilla sivuilla yhä teksti "Tilauksesi käsittely on kesken..." sähköpostiini ei ole ikinä tullut vahvistusta. Tein tämän jälleen verkossa missäköhän mahtaa mennä?

Hienoa... puoli vuotta yrittänyt päästä maksavaksi asiakkaaksi mutta ei tunnu Sonera minua haluavan :D.

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 4. huhtikuuta 2013
Hei antmakel!

Olitkin ollut jo eilen yhteydessä Asiakaspalveluumme ja tilauksesi tilanne selvisi varmasti sitä kautta. Mukavaa keväänjatkoa!

  • 0 kommenttia
  • 3. heinäkuuta 2013
Onko syy siihen miksi verkkopalvelusta tehty tilaus ei ollut mennyt käsittelyyn selvitetty? Minulla on ilmeisesti sama tilanne.

  • 0 kommenttia
  • 4. heinäkuuta 2013
Hei MarkusStrand

Vastailin sinulle jo omassa ketjussasi: viewtopic.php?f=52&t=13473&p=61333#p61333

Vastaa