olen tilannut sonera myynnin (0800 133 133) kautta modeemin... miksi ei s-postiin tilausvahvistusta ja postin seuranta koodia ???
Sivu 1 / 1
Hei Lunrai-a!
Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa missä tilaus viipyy . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa missä tilaus viipyy . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Hei!
Tilasin eilen puhelimitse Sonera Viihde-palvelun. En ole kuitenkaan saanut luvattua sähköpostivarmennusta tms, joten onkohan koko tilausta tehty?
Yst. terveisin,
Cippura
Tilasin eilen puhelimitse Sonera Viihde-palvelun. En ole kuitenkaan saanut luvattua sähköpostivarmennusta tms, joten onkohan koko tilausta tehty?
Yst. terveisin,
Cippura
Moi cippura! Tarvitsisin hieman tarkempia tietoja. Lisäätkö asiakasnumerosi tai tilausnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), kiitos!
Sehän se tässä ongelma onkin, kun mulla ei ole mitään tietoa mistään. Kysyttiin vaan henkilötiedot ja sähköposti, johon luvattiin laittaa vahvistus. Joten hankalaa alkaa selvittää itse tilannetta, ei asiakasnumeroa tms...
Sähköposti sini.rautasalo@hotmail.com, toivottavasti saan teiltä mailia pian!
Sähköposti sini.rautasalo@hotmail.com, toivottavasti saan teiltä mailia pian!
Hei taas! Löysin nyt laajakaistatilauksesi tiedot. Luottotiedot tarkistetaan kaikkien tilauksien yhteydessä ja tällä hetkellä tilanne on se, että tilauksesi on vielä luotonvalvonnan käsittelyssä. Tilaus on siis tehty eli sen suhteen asia on kunnossa. Saat varmasti tarkempaa tietoa ihan lähipäivinä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.