Tilaus ei onnistu

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Elikkäs olen yrittänyt nyt 2 erikertaa tilata kaapeliTV korttia, lähinnä max/urhotv.

Jostain syystä sieltä soneranpäästä ilmoitetaan että kyseistä pakettia ei pystytä toimittamaan vaikka käytössä on soneran kaapelitv.

Tässä suoralainaus tekstiviestistä:

"Hei! Tilaamianne kanavapaketteja emme ikävä kyllä pysty toimittamaan ilman Soneran viihdepakettia. Olkaa ystävällinen ja ottakaa yhteyttä etc..."

Minkä ihmeen takia mun tarvisi ottaa viihdepaketti? Miksen saa vain korttia? Antakaa yks järkevä selitys tälle. (olen muuten testannut ystävän Soneran kaapelitv kortilla ja kaikki toimii niin kuin pitäisi) Odotan max 48h, ja jos ei mitään vastauksia/järkeviä perusteita kuulu, tulen 100% olemaan toisen maksutv:n asiakas.

Lisäks on ihan totaali perseilyä että ainoat yhteyden ottokeinot on puhelimitse, tai sitten täällä foorumilla, eikä edes mahdollisuutta e-mail yhteydenottoihin.

3 kommenttia

Onko sinulla voimassa olevaa asiakkuutta meillä tällä hetkellä? Jos on, niin voisitko lisätä asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin. Pääsisin sitä kautta tarkistamaan, että KaapeliTV-palvelut on saatavilla sinun osoitteeseesi. Toinen vaihtoehto on, että annat katuosoitteen ja postitoimipaikan tiedot tätä kautta. Mikäli olet kuitenkin testannut ystäväsi Soneran kaapelikorttia ja se on toiminut sinun osoitteessasi, on todennäköisesti jostakin muusta kuin saatavuuden tarkistuksesta kyse. Tämän vuoksi suosittelen sinulle, että soitat maksuttomaan Myyntipalvelumme numeroon p. 0800 133 133 (ma-pe 8-20, la 9-16.30).

Viihdepaketti, josta sinulle tulleessa tekstiviestissä mainitaan, on laajakaistan ja KotiTV:n yhdistävä palvelu, jonka kautta maksu tv-kanavat ovat myös mahdollisia, mikäli kaapelikortti-saatavuutta ei ole.
Anni kirjoitti:
Onko sinulla voimassa olevaa asiakkuutta meillä tällä hetkellä? Jos on, niin voisitko lisätä asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin. Pääsisin sitä kautta tarkistamaan, että KaapeliTV-palvelut on saatavilla sinun osoitteeseesi. Toinen vaihtoehto on, että annat katuosoitteen ja postitoimipaikan tiedot tätä kautta. Mikäli olet kuitenkin testannut ystäväsi Soneran kaapelikorttia ja se on toiminut sinun osoitteessasi, on todennäköisesti jostakin muusta kuin saatavuuden tarkistuksesta kyse. Tämän vuoksi suosittelen sinulle, että soitat maksuttomaan Myyntipalvelumme numeroon p. 0800 133 133 (ma-pe 8-20, la 9-16.30).

Viihdepaketti, josta sinulle tulleessa tekstiviestissä mainitaan, on laajakaistan ja KotiTV:n yhdistävä palvelu, jonka kautta maksu tv-kanavat ovat myös mahdollisia, mikäli kaapelikortti-saatavuutta ei ole.


Eipä ole asiakkuutta ja tässä en rupea tietojani jakelemaan.

Se on varma että kaapeli on soneran, ja se tähän torppaan tulee, lisäks niinkuin sanoin ystävän sonerankortilla testattu ja toimii.

Se että en jostain syystä saa tilattua pelkkää maksukorttia on käsittämätöntä, vaan mulle yritetään väkisin tarjota erinäköisin syin tuota vit** viihdepakettia, jolla en tee yhtään mitään, koska asunnossa on jo toisen operaattorin nettiyhteys taloyhtiön puolesta.

Sä voit tietysti laittaa tähän sähköpostiosoitteen johon voin lähettää mailia ja antaa yhteystietoni etc jotta tää saataisiin selvitettyä.
Sähköpostiosoitetta, josta voisit tätä asiaa tarkemmin tiedustella ei ole. Soitathan siis maksuttomaan Myyntipalvelumme numeroon p. 0800 133133, niin asiasi saadaan selvitettyä.

Vastaa