Hei!
Olen tässä lähemmäs 10 kertaa 3kk aikana soitellut Soneran asiakaspalveluun ja joutunut toteamaan että jonotusaika on aina ainakin 1h... Mutta kun soitat tilauspuolelle, vastataan heti?
Onko Soneran kanta asiakaspalveluun se, että uudet asiakkaat otetaan kyllä mieluusti vastaan, mutta sen jälkeen ei asiakaspalvelua sitten enää tarvitse tarjotakkaan, vaan otetaan hyvät rahat odottelusta ja palvellaan kun ehditään?
Tilauspalveluun ei tarvitse jonottaa?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.