Skip to main content
Hei!

Olen tässä lähemmäs 10 kertaa 3kk aikana soitellut Soneran asiakaspalveluun ja joutunut toteamaan että jonotusaika on aina ainakin 1h... Mutta kun soitat tilauspuolelle, vastataan heti?

Onko Soneran kanta asiakaspalveluun se, että uudet asiakkaat otetaan kyllä mieluusti vastaan, mutta sen jälkeen ei asiakaspalvelua sitten enää tarvitse tarjotakkaan, vaan otetaan hyvät rahat odottelusta ja palvellaan kun ehditään?
Puhelinasiakaspalvelumme ajoittaisen ruuhkan aikana voit hyödyntää myös muita yhteydenottovaihtoehtoja. Voit jättää Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta tai varata ajan, jolloin soitamme sinulle päin. Palvelupyynnön jättämistä varten tarvitset laajakaistaliittymäsi käyttäjätunnuksen ja salasanan.

Vastaa