Tilini on jatkuvasti "tilapäisesti suljettu".
Missä vika? Mitään väärää en ole tehnyt. Käytän kolmessa laitteessa ja selaimessa. Kenelläkään ei ole Sonera Viihde auki tai katselussa.
Kuvankaappaus: http://i.imgur.com/Nt1ImqO.png
Sivu 1 / 1
Hei Ryydman,
Voisitko käydä lisäämässä vielä asiakasnumerosi profiiliisi niin katsotaan tarkemmin?
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)
Toimiiko kyseinen tunnus välillä ja tuleeko tuo sama ilmoitus kaikilla laitteillasi? Mitä laitteita käytössäsi on ja minkälaista nettiyhteyttä käytät?
Voisitko käydä lisäämässä vielä asiakasnumerosi profiiliisi niin katsotaan tarkemmin?
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)
Toimiiko kyseinen tunnus välillä ja tuleeko tuo sama ilmoitus kaikilla laitteillasi? Mitä laitteita käytössäsi on ja minkälaista nettiyhteyttä käytät?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.