Kirjotan tähän nyt koko tarinan omasta jutusta.
Laajakaista tilattu noin pari viikkoa sitten, kytkentä päiväksi sovittiin 1.11.2011 jolloin myös sähköpostiin tulee viesti, että on kytketty ja valmis käytettäväksi.
Mutta eihän se ole, modeemi ei ala linkittään. Soittoa asiakaspalveluun, jossa robotti vastaa. Sen kanssa jonkun aikaa taisteltua robotti ei tajua ongelmaa, jolloin se yhdistää ihmiselle. Jonotan 40min! Eikä vastausta tule, biisit vaan soi ja välillä kertoo, että olkaa hyvä ja odottakaa vielä hetki tjsp. Päätän luovuttaa ja soittaa tunnin parin päästä uudestaan.
Sama homma jatkuu, robotti ei tajua, yhdistäminen ihmiselle. Jonotan taas 50min ja kello onkin sitten jo 20.00 jolloin asikaspalvelu sulkeutuu. Jätän soittamisen toiselle päivälle.
Seuraavana päivänä soitto, tosin meni liian myöhään ja 20min kerkesin jonottaa ja loppui aika kun kello oli 20.00.
Ensimmäinen ja viimeinen Soneran tuote mitä tähän taloon laitetaan. Vanhemmillekkin oli tarkoitus vaihtaa Dna:sta Soneraan, koska Sonera on halvempi. Tosin tämän jälkeen ei vaihdu. Ennemmin kuussa maksaa enempi siitä, että sieltä tarvittaessa saa asiakaspalvelua.
Ja miten muilta tarjoajilta löytyy myös jopa 24h palvelut puhelimitse? Ja onkohan siellä Soneralla nyt mietitty ihan loppuun tämän netin kautta toimivan asiakaspalvelun kanssa? Käsittääkseni jos ei netti toimi, niin hankala tulla tänne kirjottelemaan vioista, vai miten se olikaan...
Todella surkea asiakaspalvelu! Surkein mitä löytyy!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.