Muuttaminen onkin sitten hienoa. Laajakaista tökkii uudessa asunnossa kun pieni apina. ei laskuja edes pysty maksamaan saati tekemään mitään muuta. Olen kavereilta kuullut kaapelinetin ihanuuksista mutta.. Kyllä tää on hirveetä kuraa!! Ei auta mikään toimii 2min ja poikki 2min ja toimii taas muutaman minuutin ja taas poikki. ja mistäänhän ei ketään saa kiinni ja töitäkin pitäs pystyä tekemään. saatana mie taas sanon tätä soneraa. Onko Soneran asiantuntioilla jotain ideaa? Modeemina on teiltä saatu Ciscon DPC3825. Vai pistetäänkö palveluntarjoaja vaihtoon? Saanko mie kirjallisena myös sen että en töitäni voi tehdä, kiva tässä selitellä että ei mitään saa aikaiseksi kun netti toimii 2-3min kerralla ja koko ajan poikki.
Sivu 1 / 1
klemetti kirjoitti: Muuttaminen onkin sitten hienoa. Laajakaista tökkii uudessa asunnossa kun pieni apina. ei laskuja edes pysty maksamaan saati tekemään mitään muuta. Olen kavereilta kuullut kaapelinetin ihanuuksista mutta.. Kyllä tää on hirveetä kuraa!! Ei auta mikään toimii 2min ja poikki 2min ja toimii taas muutaman minuutin ja taas poikki. ja mistäänhän ei ketään saa kiinni ja töitäkin pitäs pystyä tekemään. ******* mie taas sanon tätä soneraa. Onko Soneran asiantuntioilla jotain ideaa? Modeemina on teiltä saatu Ciscon DPC3825. Vai pistetäänkö palveluntarjoaja vaihtoon? Saanko mie kirjallisena myös sen että en töitäni voi tehdä, kiva tässä selitellä että ei mitään saa aikaiseksi kun netti toimii 2-3min kerralla ja koko ajan poikki.
Suosittelen vaihtamaan palveluntarjoajaa, jos mitenkään voit koska Soneralla ei mikään tunnu toimivan hyvin silloin kuin pitäisi.
Hei klemetti,
Olitko jo ollut yhteydessä vikapalveluun asiasta viikonlopun aikana? Voitaisiin tutkia asiaa ja korjata ongelma jos lisäisit asiakasnumeron käyttäjätunnuksesi profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero).
Kyseessä kun on kaapelinetti, onko KaapeliTV:n kuvassa mitään ongelmia uudessa osoitteessa?
Olitko jo ollut yhteydessä vikapalveluun asiasta viikonlopun aikana? Voitaisiin tutkia asiaa ja korjata ongelma jos lisäisit asiakasnumeron käyttäjätunnuksesi profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero).
Kyseessä kun on kaapelinetti, onko KaapeliTV:n kuvassa mitään ongelmia uudessa osoitteessa?
Kyllä töllötin toimin moitteetta.. mutta netti katkoo vähemmän mutta katkoo. Ei ole ongelma wlanissa kun myös piuhalla menee poikki. Eikä koneessa kun kaikki tipahtaa (tablet, PC ja puhelin) lisään juu asiakas numeroni kun kerkiän tässä. Nyt toiminut jokseenkin hyvin mutta katko vieläkin hetkittäin. Nyt sentään laskuja pystyy maksaa... milläs oot mihkään yhteydessä kun vastassa pelkkä automaatti joka on meinaan joku saatanan viritelmä maanpääliseksi helvetiksi. 1. Olo kun hullulla kun puhuu siihen 2. Ei oikei ymmärrä vaikka sanat tavaa...
Hei klemetti,
Automaatin läpi pääsee kyllä puhumaan asiakasneuvojalle jos automaatti ei pysty asiaa ratkaisemaan tai vikailmoituksen teko ei sitä kautta onnistu. Jos sinulla on vaihtoehtoinen yhteys (kännykkä, nettitikku) niin www.sonera.fi omien sivujen kautta voi laittaa myös vikailmoituksen tulemaan liittymästään!
Hienoa kuitenkin kuulla että ongelma on nyt laantunut! Saat vielä tuosta viankorjauksesta tottakai kuittauksen vähintään txt-viestillä matkapuhelimeesi!
Automaatin läpi pääsee kyllä puhumaan asiakasneuvojalle jos automaatti ei pysty asiaa ratkaisemaan tai vikailmoituksen teko ei sitä kautta onnistu. Jos sinulla on vaihtoehtoinen yhteys (kännykkä, nettitikku) niin www.sonera.fi omien sivujen kautta voi laittaa myös vikailmoituksen tulemaan liittymästään!
Hienoa kuitenkin kuulla että ongelma on nyt laantunut! Saat vielä tuosta viankorjauksesta tottakai kuittauksen vähintään txt-viestillä matkapuhelimeesi!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.