Skip to main content
Soneralta soitettiin alkusyksystä, onko tietokoneen laajakaistayhteys toiminut hyvin. Vastasin, että on muutaman kuukauden. Heti seuraavana päivänä 27.9. klo 22. ADSL liittymä alkoi pätkimään. Sitten oli kuukauden rauhallista, kunnes 31.10. klo 22 alkoi pätkiminen. Pätkiminen alkoi uudelleen 1.11. klo 17. Ja sitten 2.11. klo 20. aikoihin menin nettiin, yhteys oli taas poikki. Väliajat toimi moitteettomasti. Tein vikailmoituksen kysyäkseni onko heillä häiriöitä, mutta eihän automaatin kanssa voi keskustella. Ammattilaisten puheitten mukaan viat eivät ole koskaan Soneralla, vaikka joskus ovat joutuneet sen sitten myöntämäänkin.
Jos yhteys pätkii, kannattaa käydä läpi Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyvät ohjeet. Jos ohjeista löytyvistä toimenpiteistä ei ole apua ongelmaan, kannattaa liittymästä jättää vikailmoitus Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm)

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa