Soitin tänään Soneran asiakaspalveluun ja kyllä oli törkeän huonoa palvelua! Jos ei työnantajani maksaisi matkapuhelin- ja laajakaistaliittymääni niin enpä olisi Soneran asiakkaana enää päivääkään.
Sivu 1 / 1
Unohtui vielä mainita että nyt lähti myös ilmoitus kuluttajasuojaviranomaisille.
Kiitos antamastasi palautteesta.
Asiakastietojemme mukaan asiakasneuvojamme ei ollut pystynyt valitettavasti antamaan kyseessä olevasta liittymästä puhelun aikana suoraan tarkkoja tietoja, koska asiakaspalveluumme soittaja ei ollut itse liittymän omistaja.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakastietojemme mukaan asiakasneuvojamme ei ollut pystynyt valitettavasti antamaan kyseessä olevasta liittymästä puhelun aikana suoraan tarkkoja tietoja, koska asiakaspalveluumme soittaja ei ollut itse liittymän omistaja.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kyse ei ollut tietojen saannista vaan pyynnöstä lähettää ao liittymän haltijalle kirjallinen laskuerittely asiakkaan omaan kotiosoitteeseen. Mutta itse asia eli asiakkaan oikeus laskuerittelyn saamiseen maksutilanteen selvittämiseksi on nyt siis lähtenyt kuluttajaviranomaisille.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.