Mistä lie johtuu, että laajakaista yhteys pätkii? On todella kiusallista näin yrittäjänä kun työntakia tarvitsee tietokonetta - esim. pankkiohjelman kanssa kun asia ilmenee - alkaa sapettamaan ihan kivasti.
Perheen juniori - 14 v - noituu niin ikään kun nettipeleissä tulee katkoksia.
Ymmärtäisihän sen jos joskus - mutta se tapahtuu noin 10 krt päivässä.
Käsittääkseni maksamani summa on aina 100% palvelun hinnasta - olisiko liikaa vaadittu jos yhteys niin ikään toimisi 100 %:sti.
Mikä avuksi?
Rakentavassa hengessä
R.L
toimii - ei toimi - toimii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.