Skip to main content

toimiiko HUAWEI E1552 ilman microSD-korttia?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Ja jos ei toimi niin minkä kokoisella muistilla kortti olisi hyvä olla varustettuna?

Kiiiiitoooos! ja hyvää päivänjatkoa vastaajalle, ei muille :)

1 kommentti

  • September 4, 2009
Muistikortin kanssa modeemia voi käyttää "USB-tikkuna" eli ulkoisena muistina. Modeemina laite toimii ilman muistikorttiakin.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu