Skip to main content
Olen odottanut soittopyyntööni vastausta nyt reilusti yli viikon. Asiakaspalvelun numerosta ei saa kiinni henkilöä, , jolla olisi riittävät tiedot laskutusasiani käsittelyyn.

Tilasin siis e-laskun joulukuussa. Lasku saapui tammikuussa, sama lasku 2 x maaliskuussa ja ei kertaakaan sen jälkeen. Helmikuussa sain ohjeet odottaa seuraavaa e-laskua.
Olen kuitenkin maksanut sovitusti joka kuukausi rahoituslaskuani minulle annettujen ohjeiden mukaisesti. Olen lyhentänyt luottotilini maksuja tammikuussa 2x, helmikuussa 2x , maaliskuussa 1x, huhtikuussa 1x ja nyt toukokuussa koko loppuvelan verran. Silti Soneran laskutuksen mukaan en ole maksanut laskujani, vaikka nämä tiedot löytyvät omilta sivuiltakin tulostettavassa versiossa.

Miksi nyt toukokuussa ei ole saapunut mitään laskua?? En halua kotiini maksumuistutusta , jossa on useita euroja lisäkuluja sen vuoksi, ettei laskutus toimi laskuttajan puolelta.

Olen kuitenkin toukokuun 16. pvä maksanut koko rahoituslaskuni pois kokonaan.
Edelleen odotan tietoa, miksi rahoitustiliäni oli veloitettu tietämättäni. Pyynnöistä huolimatta en saa vastausta asiaan.

Asiakaspalveluun soittamisesta ja jonottamisesta olen maksanut jo riittävästi. En ymmärrä tällaista tapaa hoitaa asiakkaita.

Voisinko nyt saada pikaisesti jonkinlaisen vastauksen laskutukseni suhteen?
Onko kuluttaja-asiamiehelle asian vieminen ainoa tapa saada tähän ratkaisu?
Hei Tablettina,

Eilen jo vastasinkin sinulle, että asia on ilmeisesti vielä selvityksessä tuolla rahoituspuolella.
Laitan heille nyt viestiä josko tuota selvityspuolta saisi hiukan nopeutettua. Harmi kyllä itse emme näe noita rahoitusasioita tätä kautta, mutta mielelläni tosiaan laitan tuota lisäviestiä menemään. 🙂

Vastaa