Skip to main content

Toimiiko ZTE MF636+ HSUPA muidenkin sim korteilla.

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Eli vanha mokkula on jäänyt tarpeettomaksi ja nyt se on myynnissä. Menis kuitenkin paremmin kaupaksi jos tietäis toimiiko se myös muiden palveluntarjoajien SIM korteilla.

Ja muutenkin kaikki tähän mokkulaan liittyvä tieto on tervetullutta.





Viesti siirretty oikeaan aihealueeseen.

2 kommenttia

  • January 25, 2012
Hei eemeli111: Nettitikku ei ole operaattorilukittu eli se toimii muidenkin operaattoreiden sim-korteilla. Lisätietoa ZTE MF636+ -nettitikusta löydät Ohjeista ja Vinkeistä.

Olethan tutustunut tammikuun loppuun saakka voimassa olevaan Nettitikkutarjoukseemme 12,90 €/kk?

  • January 25, 2012
Kiitos Maija. Mulla taitaa olla tuo mainitsemasi liittymä.