Skip to main content
Laitetaan juttu nyt vielä tännekin kun vikapalvelusta ei ole mitään apua.

Eli käytössä pitäisi olla Soneran 10/2M laajakaista, joka on ollut poikki kohta viikon päivät, eli viime keskiviikosta 10.3.2010 lähtien. Asian huomattuani tein heti vikailmoituksen ja soneralta kerrottiinkin että jotain "päivityksiä" on tehty yön aikana ja asian pitäis olla kunnossa torstaina. Nämä päivitykset siis olivat syynä verkon toimimattomuuteen jonka asiakaspalvelija myönsi jo torstaina.

No, yhteyttä ei korjattu torstaina, ei perjantaina, viikonloppuna ei tietenkään, eikä myöskään maanantaina. Vikapalveluun soittaminen on lähinnä vitsi, koska he eivät pysty kertomaan yhtään sen enempää kuin että verkossa on vikaa. Tuo tieto minulla toki on ilman vikapalveluun soittoakin. Vikapalvelusta ei suostuta/haluta kertoa korjataanko vikaa parhaillaan, kenenkään asiaa hoitavan kanssa ei voi jutella ja muutenkin "palvelu" on ollut todella tympeää, jopa vihamielistä asiakasta kohtaan. V-käyrä on saatu myös oikein hyvään nosteeseen Soneran palvelunumeron puhelinrobotin ansiosta.

Lienee sanomattakin selvää että liittymän vaihto on käynyt mielessä useammin kuin kerran.

Juha
Oletkohan sinäkin Tampereelta kotoisin?

Mainitsin tästä jo toisessakin ketjussa, mutta itselläni on sama tilanne. Ke-to välisenä yönä katkesi yhteys, ja lauantaina kun soitin, vikapalvelussa sanottiin yhteykissä olevan jotain vikaa, jota korjataan paraikaa.

Eipä ole korjattu vieläkään, ja kyllä tämä alkaa jo vähän pänniä... Enkä ole varmaan ainoa.
jsompinm: Jos liittymästäsi on tällä hetkellä avoin vikailmoitus, saat erillisen ilmoituksen, kun vikailmoitus on selvitetty loppuun.

Jos liität liittymäsi asiakasnumeron Keskustele ja kysy -profiilisi tietoihin (Omat asetukset - Profiili), voimme tiedon perusteella varmistaa, onko liittymästäsi tällä hetkellä avointa vikailmoitusta ja mikä vikailmoituksen tilanne on. Asiakasnumeron voi tarkistaa esimerkiksi liittymäsi laskun tiedoista.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa