Skip to main content
Nettini ei toiminut 27.12-5.12. Tänään saivat kuntoon tämän vihdoin ja päätin heti alkaa ottamaan selvää, että mitenkä täytyy toimia, kun en todellakaan koko kuukauden hintaa ala maksamaan, kun kerta reilun viikon netti ei ole toiminut? Jos tämä toimimattomuus nyt jää vain tähän reiluun viikkoon.

Olen joutunut soittelemaan muutamankin kerran tuonne ja perjantaina sanoivat jo, että toimii. Toimi kyllä kaksi tuntia, jonka jälkeen se alkoi pätkiä ja sunnuntaihin kestäneen pätkinnän jälkeen se katkesi kokonaan... taas.

Voiko tästä siis pyytää korvausta?
Normaali viankorjausaika on 48h vikailmoituksen jättämisestä (poislukien viikonloput ja arkipyhät), silloin kun liittymä ei toimi ollenkaan. Mikäli viankorjaus kestää kauemmin ja vian todetaan johtuvan Soneran verkosta, olet oikeutettu hyvityksiin. Sinun täytyy kuitenkin itse olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta asia voidaan tarkistaa ja liittymälle kuuluvat hyvitykset voidaan tehdä.

Voit soittaa asiakaspalveluumme, varata soittoajan ajanvarauskalenterista tai jättää palvelupyynnön.

Vastaa