Tilasin puhelimen & liittymän viikolla, ja nytten odotan että toimitetaanko sitten paketti, vai mitä tapahtuu?
Aikasemmin kun yritin tilata, tuli virheilmotus, ja piti ottaa asiakaspalveluun yhteys. Seuraavan kerran tilaus sitten meni läpi. Siksi ihmettelen, kun on maksuhäiriöitä ennestään, että onko se ensimmäinen tilaus jarrutettu siksi. Mutta miksi sitten toinen meni läpi?
Piti kävästä kysäsemässä jälleenmyyjältä tänään, mutta olikin kaikki paikat suljettu. Aikasintaan huomenna sitten saa selville, mutta helpointa kait olis saada tätä tietä. Että odotanko turhaan, vai miten?
Verkkopankki tunnuksella ainakin tunnistauduin.
Terveisin: Auringonkukka
Toimitetaanko tilaus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.