Kävin tekemässä palvelusopimuksen paikallisessa Sonera-pisteessä 20.5 ja sopimukseen kirjattiin, että "Liittymä avataan 1.6.2011".
Sain kuitenkin modeemin vasta 6.6. postin kotiinkuljetuksessa, ja lähetteessä lukee toimituspvä + klo 3.6.2011 08:37.
Miten tämä on mahdollista? Joudunko maksamaan ensimmäisestä viikosta, jolloin en päässyt käyttämään nettiä ilman modeemia?
Miksei modeemia lähetetty ajoissa, kun kerran sopimukseen kirjattiin tarkka aloituspäivä, eli muuttopäiväni, koska en halunnut olla päivääkään ilman nettiä? Onko siis turhaa tehdä sopimuksia Soneran kanssa jos niitä ei sieltä puolelta noudateta?
Toimituksen myöhästyminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.