Skip to main content
Moro !

Ihan vaa sellasella asialla olen että kuinka monen päivän sisään luvatusta yhteyden päälle kytkeminen tapahtuu sovitusta päivämäärästä ?

Yhteyttä tilatessa puhelimessa sanottiin että VIIMEISTÄÄN torstaina, toissapäivänä tuli tekstiviesti jossa sanottiin etä 11.2.2010 kello 08-12.00 välisenä aikana
Eilen tuli viesti jossa sanottiin "Muistathan että laajakaistaliittymäsi kytketään 11.2.2010 kello 8.00-12.00 välisenä aikana.

Kello on nyt 19.15 ja ei yhteys toimi, ja tästä viivästymisestä ei sitten vaivauduta ilmoittamaan joka on sinäänsä outoa kun kolmena päivänä putkeen kummiskin muistetaan muistuttaa että se toimii 11.2.2010 kello 8-12.00 välisenä aikana.. Harmi etten ollut kotona tuohon aikaan.. saatoin siis missata sen toiminta-ajan 😞

Ja joo, oon vasta odottanut puolipäivää eli en juuri mitään.
kyse ei olekkaan siitä kuinka pitkään oon odottanut.
kyse on siitä että minun ei kuuluisi enää odottaa.

Ja ihan vaan selventääkseni vielä, kyse on 100/10 yhteydestä johon modeemi saapui jo eilen kuten sovittukkin.
Jos ilmoitettu kytkentäpäivä on ollut eilen, olisi liittymän pitänyt lähteä toimimaan silloin. Jos yhteys ei tänään ala toimia, kannattaa sinun ottaa yhteyttä asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa