Skip to main content

toimitus?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Jos puhelimen tilaus on käsitelty tiistai aamuna, miksi sitä ei ole laitettu postin kuljetettavaksi vielä perjantainakaan?
Nyt liitetty asiakasnumero.

3 kommenttia

  • July 12, 2013
Huomenta handevaa,

Hmm, nyt tilanne kannattaa ehkä tarkistaa. Lisääätkö asiakasnumerosi Palstan profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero, ei näy sieltä muille käyttäjille) niin tutkitaan.

  • July 12, 2013
Asiakasnumero lisätty.

  • July 12, 2013
Kiitos, handevaa. Tosi hyvä, että laitoit viestiä, tilausprosessissa oli käynyt virhe ja tilaus jäänyt vahingossa vahvistamatta. Nyt toimituksen pitäisi edetä ripeämmin :)