Skip to main content

Toimitus joka ei tullut ajallaan

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin ADSL-laajakaistan 9.11, kaikki näytti olevan ok. Sain viestin, että toimitus tapahtuu 30.11 klo 8-20. No voitte arvata, että näin ei sitten tapahtunut. Soitin asiakaspalveluun n. klo 17 ja sieltä kerrottiIn, että jättävät soittopyynnön ja minulle soitetaan tai saan tekstarin maanantaina 3.12.
Tuntuu vaan ihmeelliseltä, kun on 3 viikkoa toimitusaikaa ja homma ei toimi sovitusti. Koskaan ennen ei ole näin käynyt minkään muun toimittajan kanssa.
Ei alkanut homma hyvin Soneran kanssa, toivottavasti edes yhteys toimii hyvin sitten kun se joskus tulee....

- Kimmo

3 kommenttia

  • December 3, 2012
Soitto tuli ja kerrottiin, että asennus tapahtuu huomenna 4.12. Syynä on kuulemma sekä, että asennuksen suorittaa alihankkija ja he käyvät tiistaisin tekemässä muutoksia meidän kylällä.

  • December 4, 2012
Yhteys asennettu tänään ja toimii ihan ok nopeudella, mutta ei tullut ilmoitusta siitä, että yhteys on kytketty!
Sonera lupaa, mutta alihankkija ei toteuta kaikkea luvattua, olisiko asiaa siinä, että alihankkijan asentaja ilmoittaisi asiakaspalveluun ja sieltä tulisi tekstarilla kuittaus suoritetusta asennuksesta? Jos alihankkijan kaveri ei halua olla yhteydessä asiakkaaseen!?
Parantamisen varaa on vielä, kuten toimituksen myöhästymisen ilmoittamisesta! Pieni juttu, mutta olisi parempaa asiakaspalvelua, vaikkakin pienelle yksityishenkilö asiakkaalle....

  • December 5, 2012
Hei Wwolfie,

Mukava kuulla että yhteys on vihdoin saatu toimimaan.

Olet aivan oikeassa että viivästymisistä pitää ilmoittaa ja pahoittelemmekin ettei siitä sinua oltu informoitu.

Tilaus näkyy meillä vielä keskeneräisenä, mutta heti kun asentaja kuittaa meille työnsä tehdyksi niin senkin pitäisi valmistua. Tässä yhteydessä sinulle pitäisi vielä tulla vahvistus että palvelu on sinulle kytketty.