Skip to main content

Toimitusaika?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 9 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Kuinka pitkä on koti-tv:n toimitusaika? Tilasin paketin 27.1.2011, eikä mitään ole tullut.

  • 25. helmikuuta 2011
Kun itse tilasin niin toimitusaika oli Soneran asiakaspalvelun mukaan 2 viikkoa.

Kun Sonera ei saanut koti-tv palvelua toimimaan 2 KUUKAUDEN aikana peruin tilauksen.

Soneran toimitusaika... pitkä, helvetin pitkä...

  • 25. helmikuuta 2011
Juu, yritin soittaa asiakaspalveluun.. Ei vastanneet eilen puolen tunnin jonottamisen jälkeen, tänään oli ruuhkaa, myöhemmin tänään taas jonotin n.puol tuntia.. Ei tästä tuu mitään! Asiakaspalveluun ei voi lähettää viestiä, koska ensin tulee se saakelinmoinen litania, mitä vika koskee. Ja siellä ei ole vaihtoehtoa "Tuote ei ole saapunut" eikä missään soneran nettisivuilla ole mahdollisuutta katsoa, onko tilaus edes mennyt perille.

Joskus vaan v*tuttaa, kun täällä korpikylässä ei ole mahdollisuutta saada minkään muun operaattorin palveluita!

  • 1. maaliskuuta 2011
karpsu9: Voisit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilan ja vastata tarkemmin asiaan liittyen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.

Asiakaspalveluumme saa yhteyden puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella. Meillä on käytössä myös ajanvarauskalenteri ja sieltä voit varata ajan asiakaspalveluumme. Tällä hetkellä näyttää siltä, ettei vapaita aikoja ole. Tilanne elää kuitenkin koko ajan ja uusia aikoja tulee saataville.

  • 2. maaliskuuta 2011
Asiakaspalvelusta soitettiin eilen. Olivat unohtaneet ilmoittaa, ettei tänne saa koti-tv:tä. Minkä ihmeen takia minulle sitten kaupattiin sitä?!? Kun kuitenkin kaupanteon jälkeen minulle soitettiin, että saatavuus on tarkastettu ja onnistuu. Myös soneran nettisivujen mukaan tänne saisi koti-tv:n. Olisiko aika pikkuhiljaa alkaa tarkistamaan, mitä asiakkaille lupaillaan?!?

  • 4. maaliskuuta 2011
ADSL-nopeusluokan 24/1M ja sen mukana Koti TV:n saatavuus varmistuu vasta toimitusprosessin aikana. Myyjän näkemä tai sonera.fi:n kertoma ADSL-nopeusluokkien saatavuus on aina alustava.

Asiakkaalle pitäisi tulla aina Soneran puolelta yhteydenotto, ellei tilattua ADSL-nopeusluokkaa voida toimittaa.

  • 11. maaliskuuta 2011
Tapio kirjoitti:
ADSL-nopeusluokan 24/1M ja sen mukana Koti TV:n saatavuus varmistuu vasta toimitusprosessin aikana. Myyjän näkemä tai sonera.fi:n kertoma ADSL-nopeusluokkien saatavuus on aina alustava.

Asiakkaalle pitäisi tulla aina Soneran puolelta yhteydenotto, ellei tilattua ADSL-nopeusluokkaa voida toimittaa.


Missäs kohden teidän tarjous-/ sopimusmateriaalissa sanotaan että tämä tarjous on alustava ja voimme sen perua?
Kyllä ainakin itse kun koti-tv:n tilasin sanottiin hyvin selkeästi että koti-tv:n saa eikä esim. ehkä saa mutta se pitää varmistaa.

Eikös se ole niin että kun sopimus on tehty, sopimus on syntynyt ja se koskee sekä tilaajaa että Soneraa?

Vai onko myös tilaajalla oikeus irtisanoa sopimus jälkikäteen?

  • 14. maaliskuuta 2011
Arski64: Puhelimitse sovituissa kaupoissa asiakkaalla on 14 vrk peruutusoikeus.

  • 14. maaliskuuta 2011
Nyt olikin kysymys siitä että missä kohti sopimuksessa lukee että Soneralla on oikeus perua toimitus kun he sitä itse tyrkyttävät ja ilmoittavat että onnistuu.

Sitten tuleekin tyly vastaus että eipäs onnistukkaan... häh häh hää.

  • 16. maaliskuuta 2011
Tämä tieto löytyy tuotteen palvelukuvauksesta eli tässä tilanteessa Sonera Laajakaista ADSL palvelukuvauksesta. Palvelukuvauksessa kohta Käyttöönoton edellytykset ja käyttö.

Palvelukuvaus toimitetaan tilauksen yhteydessä asiakkaalle ja se on nähtävissä myös Laajakaista kotiin -sivustollamme kohdassa Ohjeet.

Vastaa