Skip to main content

Toimitusaika?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tervehdys
Tulipas tehtyä muuttoilmoitus laajakaistaliittymään paikkakunnan vaihdon johdosta.Sonerasta joku kiva neiti soitteli 12.8.2011 ja hommat vaikutti olevan kunnossa.Lupaili että voisi olla toiminnassa 19.8.2011.Tämänviikon perjantaina 2.9.2011 tulee 3vk täyteen tätä odottelua...eipä ole minkäänlaista yhteydenottoa tai ilmoitusta tullut Soneran suunnalta.
Kauankohan tässä vielä joutuu odottelemaan?

3 kommenttia

  • September 1, 2011
Mikäli siirto on mennyt noinkin paljon jo yli alkuperäisen sovitun päivän, kannattaa olla mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalvelun suuntaan - puh. 0200 17000 (mpm/pvm).

  • September 2, 2011
Juu onhan sitä soiteltu.Vaan eipä sielä kukaan koskaan ole vielä vastannu.Puolituntia taas jonossa ollessa tuli taas mieleen,että miksi tätä firmaa pitää edes tukea...

  • September 5, 2011
Lerva: Asiakastietojemme mukaan liittymäsi kytkentäpäivä on 15.9.2011. Asennusaikatieto on lähetetty sinulle myös tekstiviestinä. Alkuperäinen siirtotilaus on ilmeisesti jäänyt kesken, koska asennusaika on siirtynyt näin pitkälle. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme kun liittymä siirretty, niin voimme katsoa siirron kokonaiskeston ja tehdä tarvittavat hyvitykset.

Puhelinpalvelumme ruuhkatilanne on tiedossa ja pyrimme tekemään parhaamme, että jonotusajat saataisiin lyhyemmiksi. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä myös jättämällä palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.