Tervehdys
Tulipas tehtyä muuttoilmoitus laajakaistaliittymään paikkakunnan vaihdon johdosta.Sonerasta joku kiva neiti soitteli 12.8.2011 ja hommat vaikutti olevan kunnossa.Lupaili että voisi olla toiminnassa 19.8.2011.Tämänviikon perjantaina 2.9.2011 tulee 3vk täyteen tätä odottelua...eipä ole minkäänlaista yhteydenottoa tai ilmoitusta tullut Soneran suunnalta.
Kauankohan tässä vielä joutuu odottelemaan?
Toimitusaika?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.