Skip to main content

Toimitusmaksu

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 10 katselukertaa

Verkkokaupassa ei ole toimitusmaksua esim läppäreissä liittymällä. Tilattaessa cittarin pisteestä tulee toimitusmaksu? Menikö oikein, ainakin laskulla on toimitusmaksu. Miksi näin?

1 kommentti

  • November 14, 2011
Hei ella! Itsepalvelukanavissa voi olla erilaisia tarjouksia ja lisäetuja kuin myymälöissä. Esimerkiksi tällä hetkellä verkkokaupan kautta tilatuista laitteista ei veloiteta toimitusmaksua. Samoin esimerkiksi puhelinliittymään tehtävät muutokset ovat yleensä edullisempia/maksuttomia, kun ne tehdään itsepalveluna Omien Sivujen kautta. Toki myyntitilanteessa myyjän tulee kertoa mahdollisista lisäkuluista, kuten tässä tapauksessa laitteen toimitusmaksusta. Toivottavasti olet muuten tyytyväinen läppäriisi. Hyvää joulun odotusta!