Minulla on kädessäni soneran kanssa 10.8 solmittu ADSL liittymän palvelusopimus. Sopimuksessa sanotaan selvällä suomen kielellä, että liittymän toimituspäivä on 31.8, eli kolmen viikon päässä sopimuksen solmimisesta.
Yllättäen soneran asiakaspalvelun puhelinhenkilö kertookin minulle, että toimitus onkin vasta 16.9. Mitä vit**a??
Millä perustein sonera voi rikkoa jo olemassa olevaa palvelusopimusta lisäämällä uuden kolmen viikon jonotusajan?? ja etenkin kuinka toimitusaikaa voidaan siirtää ILMOITTAMATTA siitä mitään??
Palvelu on todella huonoa, olen erittäin vihainen ja pettynyt. ellen olisi ehtinyt maksaa takuumaksua ko. liittymästä, peruisin koko sopimuksen ja avaisin linjan kilpailevalta yritykseltä.
Miisa Andelin
Sivu 1 / 1
En löydä antamillasi tiedoilla mistä liittymästä on kyse, joten en pysty kommentoimaan tapausta yksityiskohtaisemmin. Toivottavasti Asiakaspalvelusta vastannut henkilö kertoi syyn miksi liittymä kytkennän ajankohtaa on siirretty eteenpäin.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Siinäpä se, kun mitään järjellistä syytä asialle ei ole, takuumaksun maksoin PALJON ennen eräpäivää, ja tarkan kytkentä osoitteen ilmoitin hyvissä ajoin ennen varsinaista toimituspäivää.
Voin vain todeta, että Sonera voi nähtävästi mielivaltaisesti muutella jo sovittuja asioita ihan miten lystää eikä ole millään tavalla korvausvelvollinen???
Voisitteko ottaa puhelimitse yhteyttä, mikäli liittymänumeron perusteella joka löytyy kyllä profiilistani, et saa selville mistä liittymästä on kyse??? (teihin päin kun yhteydenotot päätyvät aina vastaajaan tms. kone ihmiseen)
Miisa
Voin vain todeta, että Sonera voi nähtävästi mielivaltaisesti muutella jo sovittuja asioita ihan miten lystää eikä ole millään tavalla korvausvelvollinen???
Voisitteko ottaa puhelimitse yhteyttä, mikäli liittymänumeron perusteella joka löytyy kyllä profiilistani, et saa selville mistä liittymästä on kyse??? (teihin päin kun yhteydenotot päätyvät aina vastaajaan tms. kone ihmiseen)
Miisa
Löysin liittymäsi tilauksen tiedot, kun etsin liittymääsi uudelleen eri hakukriteereillä.
Asiakastietojemme mukaan liittymäsi kytkentää on viivästynyt osittain se, että liittymän tilauksesta on puuttunut tarkka liittymän kytkentäosoite.
Keskustele ja Kysy -palstallamme ei käsitellä yhteydenottopyyntöjä, mutta yhteydenottopyyntö on mahdollista jättää esimerkiksi Omien Sivujemme lomakkeella. Jos sinulla on vielä kysyttävää liittymäsi tilaukseen tai toimitukseen liittyen, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalvelumme edellä mainitun lomakkeen tai 0200 17000 (mpm/pvm) numeromme kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakastietojemme mukaan liittymäsi kytkentää on viivästynyt osittain se, että liittymän tilauksesta on puuttunut tarkka liittymän kytkentäosoite.
Keskustele ja Kysy -palstallamme ei käsitellä yhteydenottopyyntöjä, mutta yhteydenottopyyntö on mahdollista jättää esimerkiksi Omien Sivujemme lomakkeella. Jos sinulla on vielä kysyttävää liittymäsi tilaukseen tai toimitukseen liittyen, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalvelumme edellä mainitun lomakkeen tai 0200 17000 (mpm/pvm) numeromme kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.