Minulla on kädessäni soneran kanssa 10.8 solmittu ADSL liittymän palvelusopimus. Sopimuksessa sanotaan selvällä suomen kielellä, että liittymän toimituspäivä on 31.8, eli kolmen viikon päässä sopimuksen solmimisesta.
Yllättäen soneran asiakaspalvelun puhelinhenkilö kertookin minulle, että toimitus onkin vasta 16.9. Mitä vit**a??
Millä perustein sonera voi rikkoa jo olemassa olevaa palvelusopimusta lisäämällä uuden kolmen viikon jonotusajan?? ja etenkin kuinka toimitusaikaa voidaan siirtää ILMOITTAMATTA siitä mitään??
Palvelu on todella huonoa, olen erittäin vihainen ja pettynyt. ellen olisi ehtinyt maksaa takuumaksua ko. liittymästä, peruisin koko sopimuksen ja avaisin linjan kilpailevalta yritykseltä.
Miisa Andelin
Toimituspäivän muuttuminen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.