Skip to main content

Toimitusvaikeudet..

  • December 11, 2014
  • 11 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Nyt kun näyttää siltä että KotiTV:n ja 100M/10M toiminnan käyttöönotossa on sekoilua niin on varmaan parempi että palautetaan laatikko, mihin se palautetaan ja pitääkö meidän maksella posti tms kulut ??

Ja miten nykyinen laajakaistasopimus irtisanotaan, käytkö se helposti vai pitääkö se vielä nykyaikana tehdä *kirjallisesti*?

11 kommenttia

  • May 11, 2012
Hei Vilot

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.

  • May 12, 2012
Siis teillä ei ole tietoa koska vehkeet ovat toimintakuntoisia?

  • May 14, 2012
Hei vilot,
Pahoittelut ongelmista joita palvelun toimittamisessa on ollut! Olit ilmeisesti ollutkin jo yhteydessä Asiakaspalveluumme, mutta laitan vielä varmuuden vuoksi vastauksen tätäkin kautta, eli laitteet ovat toimintakuntoiset tämän viikon aikana!

  • May 14, 2012
Mia kirjoitti:
Hei vilot,
Pahoittelut ongelmista joita palvelun toimittamisessa on ollut! Olit ilmeisesti ollutkin jo yhteydessä Asiakaspalveluumme, mutta laitan vielä varmuuden vuoksi vastauksen tätäkin kautta, eli laitteet ovat toimintakuntoiset tämän viikon aikana!



Ok, odotellaan. Laajakaistaliittymähän 20M/2M meillä on ollut teiltä jo pitkään, se on toiminut / toimii moitteettomasti..

  • May 18, 2012
Ja vielä, tästä on kohta jo 10 päivää joten käsittääkseni lain suoma 14pv:n palautuoikeus alkaa sitten vasta kun laitteet ovat toimintakuntoisia...vai mitä?

  • May 18, 2012
Hei vilot,
Normaalitilanteessa peruutusoikeus on 14 vrk tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. Tässä sinun tapauksessasi tilanne on poikkeuksellinen, joten otathan tarvittaessa yhteyttä Asiakaspalveluumme mikäli haluat keskustella mahdollisen perumisen ehdoista tilauksesi kohdalla.

  • May 18, 2012
mikäli haluat keskustella mahdollisen perumisen ehdoista tilauksesi kohdalla.


Ei siinä mitään ehtoja ole, perutaan jos perutaan kun vehkeet toimi !

  • May 18, 2012
Asiaan liittyen linkki kuluttajaviraston sivuilta:
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/puhelin-ja-internet/liittymat/toimituksen-viivastyminen/

Odottele nyt ihmeessä ainakin tuo 8 viikkoa. Luonnollisestikaan et maksa liittymästä laskuja ja tämän lisäksi palveluntarjoaja on lain mukaan velvollinen maksamaan korvausta 20 euroa per viikko. Asiakaspalvelijat eivät vain koskaan mainitse tuosta. Asiakkaan tulee itse tietää oikeutensa.

Ilmaista rahaa ainakin.

  • May 20, 2012
Petelius kirjoitti:
Asiaan liittyen linkki kuluttajaviraston sivuilta:
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/puhelin-ja-internet/liittymat/toimituksen-viivastyminen/

Odottele nyt ihmeessä ainakin tuo 8 viikkoa. Luonnollisestikaan et maksa liittymästä laskuja ja tämän lisäksi palveluntarjoaja on lain mukaan velvollinen maksamaan korvausta 20 euroa per viikko. Asiakaspalvelijat eivät vain koskaan mainitse tuosta. Asiakkaan tulee itse tietää oikeutensa.

Ilmaista rahaa ainakin.



Kiitos linkistä, tuosta en ollutkaan tietoinen, mutta enköhän lopeta tämän pelleilyn Soneran kanssa ja kokeilen kilpailijan versiota..

Tuntuu siltä että mitä pitempi asiakassuhde niin sen vaikeampaa ??

  • May 22, 2012
Mia kirjoitti:
14 Touko 2012, 11:17 Hei vilot,
Pahoittelut ongelmista joita palvelun toimittamisessa on ollut! Olit ilmeisesti ollutkin jo yhteydessä Asiakaspalveluumme, mutta laitan vielä varmuuden vuoksi vastauksen tätäkin kautta, eli laitteet ovat toimintakuntoiset tämän viikon aikana!



Jep jep, yli 2 viikkoa, ei mitään muutosta...

  • May 22, 2012
vilot: Harmillinen tilanne totta tosiaan. Pahoittelut tästä suhteettomasta viiveestä ja sen aiheuttamasta mielipahasta. Toivottavasti kärsivällisyytesi ei ole vielä täysin mennyt. Vieläkään ei ikävä kyllä asiaa ole saatu selvitettyä, mutta ongelma on käsittelyssä ja teemme parhaamme, että saisit palvelun mahdollisimman pian käyttöösi. Seuraamme tilannetta tätäkin kautta ja laitamme toki heti lisätietoa, kun sitä vain saamme.