Nyt kun näyttää siltä että KotiTV:n ja 100M/10M toiminnan käyttöönotossa on sekoilua niin on varmaan parempi että palautetaan laatikko, mihin se palautetaan ja pitääkö meidän maksella posti tms kulut ??
Ja miten nykyinen laajakaistasopimus irtisanotaan, käytkö se helposti vai pitääkö se vielä nykyaikana tehdä *kirjallisesti*?
Toimitusvaikeudet..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.