Skip to main content
Naapurin Matti, vanhempi herrasmies Ruokolahdella, teki 30.6 sopimuksen nopeuden nostossa. 12.7 siihen asti moitteettomasti toiminut linja mykistyi. Matti soitti murheissaan, testattiin linjaa useammalla modeemilla. Soitin tekniseen tukeenne. Vastaus oli, että muutostyö on käynnissä, asentaja ei ole kuitannut valmiiksi. Mutta jos linja ei huomenna toimi, pitää tehdä vikailmoitus. 13.7 soitin ja tein vikailmoituksen. Vastaanottaja ilmoitti, että selvä ristikytkentävirhe, kun ADSL-valo modeemissa palaa, mutta linja näkyy olevan alhaalla. 14.7 Matti poikkesi kertomaan, että eipä toimi vieläkään. Soitin tekniseen tukeen, josta kerrottiin, että on suoritettava toimituksen tarkastus ja se saadaan tehtyä viimeistään 22.7. Eli kun teidän asentajat ovat tehneet virheen, niin asiakas joutuu olemaan kymmenen päivää ilman laajakaistayhteyttä. Hävytöntä toimintaa!
Kiitos lähettämästäsi palautteesta.

Jos yhteys ei toimi liittymän asennuksen tai esimerkiksi kytkentätyön vaatineen nopeudennoston jälkeen, asentaja voidaan joutua lähettää uudelleen paikanpäälle tarkistamaan liittymän toimitus. Toimitus pyritään tarkistamaan viimeistään annettuna tavoiteaikana, mutta kuitenkin niin pian kuin mahdollista.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Niinpä, mutta tuo odotusaika - linja mykistynyt 12.7 ja luvataan auki vasta 22.7, on kohtuuton. Selitäpä vanhalle herralle, kuinka tällainen on mahdollista!! Jos olisi otettu oikeasti vikailmoituksena, apua olisi saatu heti seuraavana päivänä. Tänä päivänä ihmiset ovat oikeasti todella riippuvaisia nettiyhteydestä - laskujen maksut ym.

Tuija Voutilainen/ Ruokolahti
Sain juuri soiton vanha herra Matilta, yhteys ulkomaailmaan toimii. Alititte lupaamanne toimituksen takarajan upeasti! Kiitos!

Tuija Voutilainen

Vastaa