Skip to main content
Hauskaa että on hienot omat sivut joilta voisi katsella esim laskua, jos ne vaan toimisivat.
Tämä keskustelu palsta joka vaati rekisteröinnin Miksi ei ole mahdollista saada unohtunutta käyttäjätunnusta millaan konsitilla vaan pitää yhä uudelleen ja uudelleen rekisteröityä ja kun ei huoli samaa sähköposti osoitettakaan niin täytyy käyttää huuhaata että pääse edes tällaista valittamaan.
Esim Tallinksiljalla web sivuilla saa unohtamansa käyttäjätunnuksen helposti sähköpostiinsa.
Hei jp999

Unohtuneen pääkäyttäjätunnuksen voi tarkistaa esim. luomalla sonera tunnukset verkkopankkitunnistuksella. Pääkäyttäjätunnuksen löydät laajakaistaliittymän tiedoista. Pääkäyttäjätunnus näkyy myös laskussasi laajakaistaliittymänumeron yhteydessä.

Salasanan vaihto onnistuu txt-viestillä mikäli olet rekisteröinyt oman matkapuhelinnumerosi käyttäjätunnukseesi salasanavaihtoa varten. Muuten kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun mistä nämä voidaan tarvittaessa toimittaa sinulle uudelleen.
Asiasta kukkapurkkiin:

"Vika- ja häiriötiedote -palvelu kytketään käyttöön Omilta Sivuilta kohdasta Asiakastiedot > Vika- ja häiriötiedote." - mistä tämä löytyy? En löydä edes Asiakastiedot-kohtaa.
Hei hillevi

Vika- ja häiriötiedote-palvelu on väliaikaisesti kytketty pois päältä. Tämän takia et löydä tietoa omilta sivuilta. Tästä löytyy myös infoa meidän Soneran Vikatiedotteet-sivultamme.

Ennakoiva vika- ja häiriötiedottaminen-palvelu väliaikaisesti poissa käytöstä

Omilla Sivuilla ja asiakaspalvelussa aktivoitava Vika- ja häiriötiedottaminen- palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä. Vika on tiedossa ja korjauksessa.

Asiakkaille ei tule tekstiviesti- ja sähköposti-ilmoituksia sellaisista verkon muutostöistä ja verkkovioista, jotka mahdollisesti vaikuttavat heidän liittymänsä toimintaan. Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa.

Vastaa