Hei!
Kysymykseni voi olla hieman vaativa, mutta yritän saada siitä mahdollisimman järkevän. Minun nimissäni oli aiemmin soneran laajakaista, mutta se jäi käyttööni exälleni, koska muutimme erilleen. Hänellä on nykyinen soneran liittymä ja minun sähköpostini on hänen liittymänsä alla. Hän omistaa siis nykyisen liittymän, mutta minun sähköpostini jäi sinne "roikkumaan".
Kysymys kuuluu, että saanko siirrettyä sähköpostini pois eksäni sopimuksesta, ja liitettyä sen uuteen sopimukseen, jonka aion ottaa nykyiseen kämppääni, koska tänne vedettiin valokuitu ja haluan soneran liittymän sen nopeuden takia.
Mielelläni haluan myös osoitteeni pysyvän siinä muodossa kuin missä se on, eli muotoa @pp.inet.fi.
Kiitos vastauksesta!
Toisesta laajakaistaliittymästä sähköpostin siirto
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.