Virhettä pukkaa näin torstai-illan kunniaksi.
Näin käynyt pari kertaa aiemminkin samalla Vista-koneella parin viikon aikana jona palvelu on ollut käytössä.
Edellisellä kerralla kun tuli sama virhe, niin homma toimi Ipadilla, mutta tällä kertaa ei toimi (Ipadilla kuitenkin eri ilmoitus). Edellisellä kerralla toimi tällä Vista-koneellakin seuraavana iltana ilman toimenpiteitä. Se ei paljoa auta, jos esim huomisillan CHL-matsi jää väliin (tänään siis jäi).
Nopeustestin mukaan download speed 95 Mbps, ja esim Yle Areenan ja Katsomon kautta voin katsoa suoraa lähetystä. Ja juu, kone on käynnistetty uudelleen ja kaikki tietoturvapäivitykset on ajan tasalla. Ja ei toimi TV-kanavat eikä ohjelmakirjasto.
Tarttis varmaan tehrä jottain?, sillä jotain kovin omituista tässä palvelussa taitaa olla.
Tässä vielä yhteenveto tilanteesta näin perjantain puolella:
1. Virheilmoitus "Toisto keskeytyi. Yritä uudelleen."
Laite:
Sonera Viihde järjestelmätesti
Konfiguraatiosi
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista
Selain: Firefox 31.0
Javascript: Aktivoitu
Evästeet: Aktivoitu
Mediasoitin: Silverlight 5
Tulos: Tietokoneesi täyttää Sonera Viihde -palvelun laitevaatimukset
2. Virheilmoitus "Toisto keskeytyi. Yritä uudelleen."
Sama laite/eri selain:
Sonera Viihde järjestelmätesti
Konfiguraatiosi
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista
Selain: Chrome 36.0.1985.143
Javascript: Aktivoitu
Evästeet: Aktivoitu
Mediasoitin: Silverlight 5
Tulos: Tietokoneesi täyttää Sonera Viihde -palvelun laitevaatimukset
3. Virheilmoitus "Expected status code in (200-299), got 400"
Eri laite: Apple Ipad 4 (Versio 7.1.2) ja SoneraViihde-sovellus (Versio 1.12.0).
Tästä clientista en löydä testiä, mutta on siis ennen tätä iltaa toiminut ihan ok. Tai no kovastihan tuo taisi pätkiä kun kerran hiukan pitempään katsoin.
Sivu 1 / 1
Täällä aivan sama ongelma. Ihan sama mitä yrittää kikkailla, niin joka kanavalla tulee tuo virheilmoitus.
Suorat lähetykset eikä tallenteet näy sekuntiakaan.
Alkaa mennä hermot tähän palveluun, kertaakaan ei ole ongelmitta toiminut vielä tässä muutaman viikon käytön jälkeen. Mitä tekee ilmaisella CHL-paketilla, jos sieltä ei näe mitään?
Suorat lähetykset eikä tallenteet näy sekuntiakaan.
Alkaa mennä hermot tähän palveluun, kertaakaan ei ole ongelmitta toiminut vielä tässä muutaman viikon käytön jälkeen. Mitä tekee ilmaisella CHL-paketilla, jos sieltä ei näe mitään?
Mulla melko identtinen ongelma. Jännää sinänsä että matsin ennakkotunnelmat kone pyöritti ilman ongelmia mutta kapteenien käydessä kättelemässä tuomaria, homma loppu.
Uudelleen yrittäessä se lähti aina matsin alusta pyörittämään eikä hypännyt livetapahtumaan. Puhelimesta onnistuin katsomaan kyllä. Voi näitä pääverisuoni raukkoja.
Uudelleen yrittäessä se lähti aina matsin alusta pyörittämään eikä hypännyt livetapahtumaan. Puhelimesta onnistuin katsomaan kyllä. Voi näitä pääverisuoni raukkoja.
Joopa joo. Nyt kokeilin "seuraavana päivänä" uudelleen ja samaisella Vista-koneella MTV Max näkyi ilman ongelmia. Kerrassaan omituista ja toisaalta huonosti toimivaa palvelua eli kaiken täytyy olla kunnossa koneessani + tililläni ja ongelmat varmastikin liittyvät palveluun - tai siis välillä "palveluun".
Edellisen kerran homma toimi illalla, mutta tökkäsi kesken elokuvan katselun abt puolilta öin ja silloin palvelu toimi Ipadilla, mutta tällä kerralla ei toiminut silläkään. Ja tässä ei ole kyse pelkästään casesta "eilen illalla oli ongelmia CHL-palveluissa", kun mikään kanava tahi ohjelmakirjasto ei toiminut. Ja ei siis toiminut hetkeäkään.
Ja just nyt klo 14 satunnainen chl-peli ifk-krefeld näyttää toimivan ohjelmakirjastosta (sport1). Kuvan laatu on tosin aikalailla kehno. Niinkun se on tainnut olla lähes koko ajan.
Edellisen kerran homma toimi illalla, mutta tökkäsi kesken elokuvan katselun abt puolilta öin ja silloin palvelu toimi Ipadilla, mutta tällä kerralla ei toiminut silläkään. Ja tässä ei ole kyse pelkästään casesta "eilen illalla oli ongelmia CHL-palveluissa", kun mikään kanava tahi ohjelmakirjasto ei toiminut. Ja ei siis toiminut hetkeäkään.
Ja just nyt klo 14 satunnainen chl-peli ifk-krefeld näyttää toimivan ohjelmakirjastosta (sport1). Kuvan laatu on tosin aikalailla kehno. Niinkun se on tainnut olla lähes koko ajan.
Hei Kaikki,
Mobiiliviihteessä oli ollut vikaa eilisellä ja tänään aamulla vielä. Vikaa ollaan selvitelty ja suurimmilta osin palvelun pitäisi taas toimia normaalisti.
Mobiiliviihteessä oli ollut vikaa eilisellä ja tänään aamulla vielä. Vikaa ollaan selvitelty ja suurimmilta osin palvelun pitäisi taas toimia normaalisti.
Hienoa että välillä toimii. Tai joo, tänä iltana on CHL ja muutkin kanavat toimineet. Mutta nyt klo 23:20 kun yritin ohjelmakirjastosta hakea jaffaa eli Sam Yaffaa niin eihän siellä mikään toimi, Eli samaa virheilmoitusta pukkaa, mutta tänä iltana vain ohjelmakirjastosta. Mutta täähän toimii jo 50% paremmin ku eilen illalla...
Ai pahus, nyt klo 23:28 pysähtyi myös Tv-puolella TV1, joka tosin heti perään taas toimii, kello 23:31. Ja joo, nyt klo 23:34 toimii tuo Sound Tracker tuolta Ohjelmakirjaston Teemalta. Joo, kaikki taas kunnossa, joku varmaan buuttasi palvelimen tai jotain.
Ai pahus, nyt klo 23:28 pysähtyi myös Tv-puolella TV1, joka tosin heti perään taas toimii, kello 23:31. Ja joo, nyt klo 23:34 toimii tuo Sound Tracker tuolta Ohjelmakirjaston Teemalta. Joo, kaikki taas kunnossa, joku varmaan buuttasi palvelimen tai jotain.
Eipä oo täälläkään kertaakaan toiminut läppärillä. Samaa viestiä ilmoittaa. Kerran peräti 2min sain katsoa yhtä ohjelmaa. Mulla HBO Nordic tilattuna. Puhelimella pelaa mutta eipä sitä jaksais sarjoja katsoa pelkästään iPhonen näytöltä. Katsotaan miten tabletilla pelaa kun se tulee talouteen ens viikolla....
Laittakaahan kuntoon nuo CHL lähetykset soneraviihde nettisivuilla. Ei ole hyväksyttyä että mitään pelejä ei maksava asiakas näe.
Toisto keskeytyi. Yritä uudelleen.
Toisto keskeytyi. Yritä uudelleen.
Hei conanwho ja kemmi5,
Lisäättekö asiakasnumeron tietoihinne. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Kerrotteko myös miten ongelma ilmeni ja mistä matsista oli kyse?
Lisäättekö asiakasnumeron tietoihinne. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Kerrotteko myös miten ongelma ilmeni ja mistä matsista oli kyse?
Miten te kehtaatte tarjota tällaista. Taas sama ongelma. Ja vaikuttaa olevan ihan yleinen vika. Ei voi olla että jo monta kertaa ollut sama ongelma ja sille ei mitään ole tehty.
Yritän myös katsoa tässä CHL matsia (TPS-Linköping), mutta viihde toistaa samaa huonolaatuista kohtausta n. 15 sek ajan, jonka jälkeen tulee virheilmoitus.
Turhaan pahoittelette, kerran tästä ei onneksi tarvitse maksaa. Mutta haloo, eletään 2000-lukua ja ongelma elää edelleen, aikaa ollut vähintään tarpeeksi korjauttaa vika.
Moi kemmi5, Veitsi ja viittakostaja!
Teemme asian parissa töitä koko ajan, jotta seuraava kierros toimisi ongelmitta.
Teemme asian parissa töitä koko ajan, jotta seuraava kierros toimisi ongelmitta.
Omalla kohdalla kyseisen ongelman aiheutti F-Secure Internet Securityn Browsing Protectionin sisällönestotoiminto. Sen asetuksista kun otti raksin pois kohdasta "Luokittelematon sisältö" niin alkoi toimiin normaalisti.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.