Olen Koti-TV:n uusi käyttäjä. Asennettu tänään :-)
Toistaiseksi kaikki on sujunut ja vaikuttaa hyvältä.
Yhtä en ole vielä keksinyt: Miten voi tallentaa viikottain tai päivittäin toistuvan ohjelman? Jonkun sarjan jaksot esim. Vai pitääkö jokainen jakso tallentaa erikseen? (Ei kai...?)
Toistuvan ohjelman tallennus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.