Skip to main content
Todella loistavaa asiakaspalvelua...??Hyvä piiloutua pikkumaisten sääntöjen taakse.
Nettiyhteytemme koko taloyhtiössämme katkesi ke 8.4 illalla ,vikailmoitus soneralle torstaina sen jälkeen kun oman koneemme oli tarkistanut nettiystävämme...vika ei meillä... vaan Soneran linjassa.
No ,okei korjaus luvattiin pääsiäisen jälkeen....
Great..pyhät ja silloin juuri ihmisillä aikaa olla netissä...
No, nettiyhteys saatiin keskiviikkona 15.4 toimimaan...
VIKA ,JOHON ME MAKSAVAT ASIAKKAAT OLIMME TÄYSIN SYYTTÖMIÄ!!

Kysyessäni hyvitystä laskuun,koska yhteys ei ollut toiminut 7 päivää...
vastaus oli...voihan harmi...kun pyhät eivät oikeuta korvaukseen..ja korjaus on suoritettu 2 pv:n aikana....
hmm..hmm..meillä vika oli 7 pv...VIIKON...
siis rukoile ettei yhteytesi katkea pyhiä(4 pv) ennen..
no tämä vain vahvisti jo aikaisemmat harmimme Soneran liittymän osalta....
miksi maksaisimme kalliimpaa yhteyshintaa mitä kilpailevat yritykset tarjoavat...
Nyt lähti 5 kännyliittymää ja nettiyhteys kilpailutukseen...
Kiitos vaan....
voimme kärsiä viat omasta pussista halvemmallakin...
Vika on korjattu kohtuullisen ajan (kahden päivän) kuluessa, mutta tekstistäsi päätellen et ole osannut laittaa omaa konettasi verkkoon viankorjauksen jälkeen. Sehän taasen ei ole operaattorin ongelma.
Eli mikä tässä on muka ongelmana sitten?

Niin, kannattaa vaihtaa esimerkiksi Elisaan. Siinä on firma joka tykkää kovasti mm. harrastaa 'lapsiporno'sensuuria. ;-)
Protip: mitä halvempi hinta, sitä heikompi toimivuus ja asiakaspalvelukin.
Samaa lässytystä kuin soneralta....omassa koneessa vika....just joo..
linjavikaa ei myönnetä...

Kumma juttu kun vika kesti yhtä kauan 4 eri perheen yhteyksissä...
Ehkäpä meistä ei kukaan osannut käyttää konettamme...
ja kumma juttu kun yhteys saatiin toimimaan kaikilla yhtäaikaa....niin ehkäpä me juuri silloin "valaistuimme " ja osasimme laittaa koneemme verkkoon...samaan aikaan...

ja jos joudut jonottamaan maksulliseen vikapäivystykseen väh.45 min (joka kerta)..ei voida puhua loistavasta saati edes kohtuullisesta asiakaspalvelusta..näin toimii mielestäsi hyvä asiakaspalvelu...

ps.itse emme olisi konetta osanneet laittaa verkkoon...mutta onneksi tukenamme oli ammatikseen tietokoneita korjaava ystäväettä nyt ei ole kyse että konetta olisi "korjaillut" amatööri.. joka ei osaa koneensa kanssa toimia
justiina kirjoitti:
Samaa lässytystä kuin soneralta....omassa koneessa vika....just joo..
linjavikaa ei myönnetä...

Kumma juttu kun vika kesti yhtä kauan 4 eri perheen yhteyksissä...
Ehkäpä meistä ei kukaan osannut käyttää konettamme...
ja kumma juttu kun yhteys saatiin toimimaan kaikilla yhtäaikaa....niin ehkäpä me juuri silloin "valaistuimme " ja osasimme laittaa koneemme verkkoon...samaan aikaan...

ja jos joudut jonottamaan maksulliseen vikapäivystykseen väh.45 min (joka kerta)..ei voida puhua loistavasta saati edes kohtuullisesta asiakaspalvelusta..näin toimii mielestäsi hyvä asiakaspalvelu...

ps.itse emme olisi konetta osanneet laittaa verkkoon...mutta onneksi tukenamme oli ammatikseen tietokoneita korjaava ystäväettä nyt ei ole kyse että konetta olisi "korjaillut" amatööri.. joka ei osaa koneensa kanssa toimia


Yhteyden viankorjauksessa meni kaksi päivää, eli linjavikahan myönnettiin ja 4 eri perhettä ei osannut käyttää koneitaan näemmä.

Ei noin toimi hyvä asiakaspalvelu, mutta ei se kuule omakohtaisilla kokemuksilla puhuen yhtään sen kummempaa ole millään muullakaan isolla operaattorilla. (:

Ja nyt kun katkeruuspäissäsi puhut yhdestä katkosta, niin turha sen perusteella on alkaa vaihtamaan yhtikäs mihinkään. Ei omena kauas puusta putoa.

Vastaa