Maksetaan 8/1 :stä, ties kuinka kauan yhteys on ollut hidas, eilen ja tänään, esim.
keskiarvo kbit 221 !!!!!!!.
Tein vika ilmoituksen p.020690101, automaatti vastasi että vikaa on ja tekstiviesti
että ilmoitathan kun vika korjautuu, viesti ilmoitti että se korjataan 2 vrk kuluessa,
nyt on yli kaksipäivää kulunut.Yritin soittamalla kysyä samasta automaattinumerosta
(pitäisi vastata ihan oikea ihminen eikä automaatti kun odottaa tarpeeksi kauan,
jonotin 70 Min !!!!!!!!!!.) miten korjaus eteenee, kun mitään ei tapahdu.
Palvelu Soneralla on kehnoa kun ei voi asioista keskustella, vaan laitetaan ihmiset
keskustelemaan automaatin kanssa.
Kaikki eivät viitsi tätä netti keskusteua harrastaa, ei ainakaan vanhemmat ihmiset,
no itse olen vasta 59 veee.
TOSI HIDASTA
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.