Skip to main content
Maksetaan 8/1 :stä, ties kuinka kauan yhteys on ollut hidas, eilen ja tänään, esim.
keskiarvo kbit 221 !!!!!!!.
Tein vika ilmoituksen p.020690101, automaatti vastasi että vikaa on ja tekstiviesti
että ilmoitathan kun vika korjautuu, viesti ilmoitti että se korjataan 2 vrk kuluessa,
nyt on yli kaksipäivää kulunut.Yritin soittamalla kysyä samasta automaattinumerosta
(pitäisi vastata ihan oikea ihminen eikä automaatti kun odottaa tarpeeksi kauan,
jonotin 70 Min !!!!!!!!!!.) miten korjaus eteenee, kun mitään ei tapahdu.
Palvelu Soneralla on kehnoa kun ei voi asioista keskustella, vaan laitetaan ihmiset
keskustelemaan automaatin kanssa.
Kaikki eivät viitsi tätä netti keskusteua harrastaa, ei ainakaan vanhemmat ihmiset,
no itse olen vasta 59 veee.
Ukonilma yllätti ja juttu jäi eilen kesken, elikkä kysymys kuuluu: Miten saan sen maksullisen
Soneran asentajan kotiin tarkistamaan ettei omissa laitteissa ole vikaa, kun joudun
keskustelemaan vain automaatin kanssa,
Ihan sama mitä maksaa, kun maksan itseni kipeäksi kuitenkin hitaasta yhteydestä.

p.s. Puhelinjohdon pituus on 1 m ja modeemi tarkistettu sonera liikkeessä
Jos olet jo tehnyt vikailmoituksen, vika tutkitaan ja sinuun ollaan yhteydessä kun vika on saatu korjattua. Vikailmoituksen etenemisestä voit tiedustella joko Sonera Vikapalvelun numerosta 020 690101 (mpm/pvm) tai Etätuki -palvelumme kautta.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Tänään sitten kävi korjaaja paikalla ja selvisi että olemme maksaneet neljä (4) vuotta
8M/1 liittymän mukaan ( sopimus tehty 2005 ), eikä kuitenkaan koskaan ole
lähetetty kuin 2M mukaan.
Kysymys: miten olen jatkossa soneraan yhteydessä että asia tulisi korjattua ja
saisimme korvauksen turhaan maksetusta nopeasta liittymästä.
En enää jaksaisi puhua millekkään automaatille !

( asentajan mukaan meille ei tosiaankaan ole koskaan tullut 8M mukaan).

Vastausta odottaen
morganit: Voit lähettää viestin asiakaspalveluun Omien sivujen palvelupyyntö-lomakkeella. Oikea valinta aiheeksi lienee 'Laskutus', koska kyse ei ole enää vikatilanteesta. Lomakkeella on yhteystietojen kyselyn lisäksi tekstikenttä, johon voit kirjoittaa mistä asiassa on kyse.

Kertomasi asian selvittely tulee todennäköisesti menemään reklamaatiokäsittelyyn eli asiakaspalvelu ei voi suoraan kertoa kuinka kauan liittymän nopeusluokka on ollut väärä tai mahdollisen hyvityksen määrää.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa