Skip to main content

TP-Link TD-W8960N Dns ongelmaa?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei. Ostin TP-Link TD-W8960N -laitteen edellisen telewellin poksahdettua ukkosella. Nyt ongelmana on se, että dns haku vaatii jatkuvaa päivittämistä modeemin asetuksista. Netti toimii muuten jopa paremmin ja nopeammin kuin ennen, mutta ei kestä päivittää sivua kuin pari kertaa ja pitää käydä modeemin asetuksissa painamassa dns -välilehdestä save/apply. Myöskin koti tv pätkii jos nettiä käyttää samalla, mutta pysyy kuitenkin päällä.
Modeemin asetuksista olen koittanut lähes kaikkea mahdollista, mutta ei vieläkään toimi.

https://www.dropbox.com/s/kp3tzb25254oq6f/tp-link2.jpg

Ideoita?

5 kommenttia

  • August 15, 2014
Moi Purei!

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.

Oletko vielä koittanut resetoida TP-Linkin laitetta?

  • August 15, 2014
Olen koittanut myös resetoida ja säätää kaikki asetukset alusta asti uusiksi.
e. asiakasnumero päivitetty.

  • August 18, 2014
Hei Purei!

Voisit vielä tarkistaa laitevalmistajan sivuilta löytyykö modeemista uusin firmis.

Katsoin liittymääsi ja sinulla on tällä hetkellä käytössä viihdepalvelun vanhempi tekniikka.
Voisimme päivittää uudempaan tekniikkaan, jossa tv:n ja netin yhtaikainen käyttö on sujuvampaa. Käytännössä siirrytään unicastista multicast tekniikkaan.
Saisit meiltä uuden palvelureitittimen, joka korvaa nykyisen modeemisi.

Miltäs tämä kuulostaa?

  • August 18, 2014
Olikin aiemmin tässä kuussa tullut uusi fw jolla ongelma näyttää korjaantuneen.
Jos ongelma ilmenee uudestaan niin katsotaan sitä tekniikan päivitystä sitten.

  • August 20, 2014
Hei Purei,

Hyvä homma, että ongelma korjaantui!