Hei,
Cartoon Networkin tallennus alkaa pyörimään jokainen kerta, kun katson videovuokraamosta minkä tahansa elokuvan trailerin. Siis tarkennus; trailerin loputtua Cartoon Networkin "Regular Show" alkaa pyörimään ja sitä ei voi pysäyttää esimerkiksi stop-näppäimellä. Silloin tällöin saan Cartoon Networkin loppumaan, kun vaihdan normaalisti kanavaa, mutta silloinkin Sonera Viihteen valikko siirtyy automaattisesti Cartoon Networkin Ohjelmakirjastoon "Regular Show" ohjelman kohdalle.
Miksi Sonera Viihde toistaa jatkuvasti trailerin katsomisen jälkeen saman kohdan samasta ohjelmasta?
Sivu 1 / 1
Hei Doer!
Koska tämä vika on alkanut? Viihdelaitteiden resetointi voisi ratkaista tämän ongelman. Resetoi ensin Thomson modeemisi pitämällä laite päällä ja painamalla laitteen kyljestä löytyvää reset-painiketta pohjassa noin 20-30sek. Tämän jälkeen resetoi vielä digiboksisi näiden ohjeiden mukaan. Resetin jälkeen digiboksi pyytää vielä Viihteen tunnukset. Olihan sinulla ne tallessa? Jos ongelma ei näillä nollauksilla poistu, niin suosittelen tekemään vikailmoituksen.
Koska tämä vika on alkanut? Viihdelaitteiden resetointi voisi ratkaista tämän ongelman. Resetoi ensin Thomson modeemisi pitämällä laite päällä ja painamalla laitteen kyljestä löytyvää reset-painiketta pohjassa noin 20-30sek. Tämän jälkeen resetoi vielä digiboksisi näiden ohjeiden mukaan. Resetin jälkeen digiboksi pyytää vielä Viihteen tunnukset. Olihan sinulla ne tallessa? Jos ongelma ei näillä nollauksilla poistu, niin suosittelen tekemään vikailmoituksen.
Kiitos vastauksesta.
Vika on alkanut nyt kesällä. Resetoin modeemin sekä digiboksin ja kokeilin uudestaan. Valitettavasti vika ei lähtenyt pois.
Resetoinnin jälkeen en ollut "Painanut OK aloittaakseni alusta" mitään ohjelmaa, joten trailerin jälkeen ruutuun jäi musta kuva. Ongelma ei kohdistu siis siihen mikä ohjelma on aloitettu alusta, vaan vika toistuu oli se ohjelma mikä tahansa.
Itse vuokraus toimii ongelmitta, mutta tämä trailerin jälkeinen tallennuksen aloittaminen on ärsyttävä.
Vika on alkanut nyt kesällä. Resetoin modeemin sekä digiboksin ja kokeilin uudestaan. Valitettavasti vika ei lähtenyt pois.
Resetoinnin jälkeen en ollut "Painanut OK aloittaakseni alusta" mitään ohjelmaa, joten trailerin jälkeen ruutuun jäi musta kuva. Ongelma ei kohdistu siis siihen mikä ohjelma on aloitettu alusta, vaan vika toistuu oli se ohjelma mikä tahansa.
Itse vuokraus toimii ongelmitta, mutta tämä trailerin jälkeinen tallennuksen aloittaminen on ärsyttävä.
Hei Doer!
Todella outo ongelma.
Kun laitteiden resetoinnilla ei ongelma kadonnut, kannattaa asiasta jättää vikailmoitus joko http://www.sonera.fi omien sivujen kautta tai soittamalla.
Todella outo ongelma.
Kun laitteiden resetoinnilla ei ongelma kadonnut, kannattaa asiasta jättää vikailmoitus joko http://www.sonera.fi omien sivujen kautta tai soittamalla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.