Hei,
Minulla on soneran extra 10/2 liittymä ja huomasin tänä aamuna että yhteys ei toimi. Koneessani on windows 7 käyttöjärjestelmä ja automaattinen vian diagnosointi ilmoittaa, että "the dns server isn't responding". Kone on suoraan kaapelilla kiinni modeemissa. Kokeilin myös läppärillä, jossa on windows xp suoraan modeemiin kiinni mutta lopputulos on sama. Missähän päässä vika voisi olla?
Koneissa tuskin on vikaa koska molemmat ilmoittavat että yhteys modeemiin on kunnossa ja kaikki on toiminut aiemmin hyvin mutta dns serveri ei nyt löydy
tulee "the dns server isn't responding." -viestiä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.